duminică, 6 noiembrie 2011

#144 Random Talk

Heeeeiiiii [:*] Ce mai faceti?! [;;)] V-a fost dor de mine?! Mie cu siguranta mi-a fost dor de blog [:X] In ultima perioada nu prea am mai avut timp de nimic, daramite de blog [:(] Si pentru asta imi cer mii de scuze, dar sper sa recuperez de azi incolo...
In primul rand, vreau sa va rog sa ma vizitati si pe pagina de Facebook Coshuletzul Colorath si sa ma ajutati sa imprastii vestea pt a strange multi multi fani [;;)] pt a incepe sa organizam concursuri si pe facebook [;;)]
And now...let's talk [:P] haideti sa va arat ce-am castigat in ultima perioada [;;)]
Aceasta carte am castigat-o la concursul organizat pe blogul Honey Bunny impreuna cu Libris.ro. Am fost super happy pt ca imi trebuie pentru a-mi pregati examenul de licenta si cu atat mai mult cu cat a fost gratis,nu!? [;))]
Am castigat pe pagina de facebook Astor Romania un superb ruj de buze Perfect Stay:
Are doua capete: rujul propriu zis si un balsam ce se aplica peste ruj pentru stralucire. Cam asa arata aplicatorul pt ruj:
Mie mie se pare super pt ca e prima oara cand vad un astfel de aplicator. Pare jucaus [:D]
Pe blogurile de beauty sunt convinsa ca veti gasi niste review-uri pertinente, insa eu va spun ca il ador, pur si simplu, este rezistent pe buze pentru cateva ore bune, indiferent de cat bei sau mananci, iar nuanta pe care am primit-o eu (#200 Grenadine), desi foarte inchisa pentru ce obisnuiam eu sa folosesc, este foarte frumoasa si a fost o provocare s-o port [:P]
Acum vreau sa va arat niste ineluse superbe pe care le-am cumparat acum ceva timp de la o ploiesteanca de-a mea tare talentata (puteti sa o vizitati pe pagina de facebook Stanciu Liliana )
Poza nu este foarte clara, dar sper ca v-ati facut o idee despre ce este vorba [;)] daca nu ma insel, pretul unuia a fost de 6ron, deci cred ca am facut o afacere tare buna pt cat de frumoase sunt [:P]
Si a trecut si Halloween-ul peste noi si vreau sa va arat ce accesoriu pt par mi-am facut [:D]
Este o floricica asimetrica, tare dragalasa, zic eu (ca doar este a mea [:P]), la care am muncit nu mai mult de 20minute [:))] pt ca intarziam la party [:-S]
Pt machiajul de Halloween, am incercat sa realizez ceva gen:
Nu prea mi-a reusit pt ca nu am exact genul ala de farduri, dar tot am bagat cateva persoane in sperieti [:))] ca doar asta ar trebui sa fie spiritul de Halloween,nu!? [:P]
Mie mi-a iesit ceva de genul:
Aaaa,si am inlocuit paienjenii cu o singura musculita de plastic pe care o am de cand eram mica de la pufuletii cu surprize,parca [:-??] [:))] [:D]
Si ca sa inchei intr-o atmosfera placuta, sa va arat floricica mea preferata ce rezista cu stoicsm de vreo 2saptamani:
Nu uitati de Giveaway!!! Cumva nu va plac premiile mele?! [:(]
pt orice doriti, va stau la dispozitie la adresa de mail coshuletzul_colorath@yahoo.com
Va pup si va imbratisez cu drag [>:D<] 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...