miercuri, 9 noiembrie 2011

#150 Flori&brose [:*]

Nu uitati de Giveaway !!!


Astazi o sa va prezint cateva modele noi de flori & brose. Sper sa va fie pe plac si acestea [:*] Personal, sunt o mare fana a acestora si de aceea, mi-am facut si pt mine [:D] Va spun de acum ca pot fi refacute si cu alte culori pt ca am materiale asemanatoare in 3nuante de galben, verde, roz, lila, portocaliu, fruchia, bleu, gri, alb, negru, roz&bleu, alb&negru etc [:P]
Prima brosa pe care o s-o va arat este una dubla si imi place foarte foarte mult, dar imi pare rau ca nu am lasat lantisorul un pic mai larg [:(]
Pret: 10ron

Urmatoarea brosa este realizata in acelasi mod, dar este simpla. Va spun de pe acum ca fluturasii metalici nu se innegresc, nu patesc absolut nimic... Am niste cercei facuti din acesti fluturasi si de 2ani se comporta impecabil [;)]
Pret: 9ron

Urmatoarele 2 flori nu au niciun suport atasat, urmand ca dvs. sa decideti cum le doriti [:P] Materialul  este acelasi ca la brosele de mai sus [;)]
Pret: 6ron/buc.


In incheiere, am sa va arat un model de brosa pe care cu siguranta nu-l voi mai reface decat la cererea cuiva. Este foarte mult de munca si foarte mult material consumat... si n-o zic pt ca mi-e frica de munca or smth like this [:P] ci pt ca nu stiu cat de apreciat este acest model....
Pret: 12ron

Pt alte detalii/comenzi, ma gasiti pe coshuletzul_colorath@yahoo.com










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...