miercuri, 16 noiembrie 2011

"Black&white" mood cu un strop de primavara [:P]

Buna dimiiii fetelor [:*] Cum va spuneam si in postarea de ieri, am lipsit din peisaj in ultimele cateva zile, dar am de gand sa recuperez [:P]
Azi o sa va arat ultimele 3 floricele pe care le-am lucrat si ce asteapta cumintele in cutiuta lor sa le decideti soarta [:)] Acestea fiind spuse, haideti sa vi le arat:


Stropul de primavara este la final, in caz ca nu v-ati dat seama deja [:P]
As vrea sa stiu daca v-ar interesa ceva tutoriale despre cum sa realizati singure brose, cercei, bratari din diverse materiale pt ca m-am gandit sa fac o astfel de rubrica pe blog daca v-ar placea. [;)]
Pana atunci, trb sa fug, am o lansare de carte unde trb sa ajung [:)]
Astept intrebari/sugestii la adresa de email coshuletzul_colorath@yahoo.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...