marți, 15 noiembrie 2011

Campania WOM Revicel

Heiii girls [:*] Finally pot sta si eu la o masa adevarata - birou si sa scriu....pt ca oricat am adorat acum ceva timp ideea de laptop, m-am cam saturat sa stau cu el in brate [;))] Am ceva postari de facut pt ca am lipsit cateva zile de prin zona, dar recuperez eu [;)] Anyway, enough about me, haideti sa trecem la lucruri mai serioase [:P]

Cum poate unele dintre voi stiti deja, exista un site, o comunitate bine inchegata de trenderitze, care promoveaza Word of Mouth Marketing sau mai pe romaneste, marketingul prin viu grai. Tot ce trebuie sa faci e sa te inregistrezi, sa-ti completezi chestionarele, sa aplici pt campania dorita si sa astepti invitatia daca esti selectionat(a). Si din toata treaba asta te alegi cu produse cosmetice/de ingrijire pe care sa le testezi. Eheeee....dar ce credeati ca e asa de usor?! (Sau poate ca e...nu stiu...asta sa-mi spuneti voi.) Dar nu degeaba se numeste WOM,nu?! Dupa ce esti selectionat, ai o mica/mare obligatie, depinde cum o percepi. Le testezi si trebuie sa-ti spui parerea despre produsele testate, cu bune, cu rele, exact asa cum le-ai perceput tu. Ce e foarte usor e ca o poti face oriunde, pe un blog, pe facebook sau chiar la o cafea cu cele mai bune prietene - in fond, nu asta fac fetele cand se intalnesc?! Trebuie sa recomanzi, sa generezi discutii si reactii! Informeaza-ti prietenele, rudele, cunostintele despre noile produse testate de tine!
Am descoperit acest site de curand, campania Revicel fiind a doua campanie la care ma inscriu, dar si prima in cadrul careia sunt selectionata. Yupiiii!!! [:D] Acum sa va spun cateva lucruri despre aceasta campanie.
In perioada 10-16 noiembrie se face recrutarea trenderilor ce vor participa la aceasta campanie de testare (ceea ce inseamna ca inca mai ai timp sa te inscrii), iar pana pe 16 decembrie, trenderii trebuie sa testeze produsul, sa completeze rapoarte/chestionare si sa scrie/sa vorbeasca despre aceasta campanie. Pt mai multe detalii, vezi aici .
Ce nu v-am spus pana acum este ca produsul oferit pentru testare in aceasta campanie este Crema anticelulitica cu alge marine si ardei iute Revicel. [:D] Poate ca nu e chiar motiv de mandrie ca particip la aceasta campanie avand in vedere faptul ca recunosc ca am celulita, but so what?! Nu am de gand sa pierd oportunitatea de a testa un nou produs ce promite atat de multe lucruri doar pt ca mi-e teama sa recunosc un lucru poate deja evident pt unii/unele dintre voi [:P]
Ce promite acest produs?!
- Diminuarea vizibila a celulitei si a vergeturilor dupa 2 saptamani de utilizare
- Reducerea circumferintei corporale
- Arderea intensiva a grasimilor
- Dezintoxicarea rapida a organismului
- Intensificarea circulatiei sanguine
- Obtinerea unei siluete zvelte
Pt ca extractul de ardei iute restabileste circulatia sangvina in timp ce extractul de alge marine accelereaza procesele naturale de regenerare, redand impreuna cu celelalte ingrediente active ale cremei, fermitatea si elasticitatea pielii.
Eu cred ca suna bine. Voi nu?! Ramaneti alaturi de mine pe parcursul urmatoarei luni si vom afla impreuna daca Revicel isi onoreaza cum se cuvine promisiunile.

Daca doriti mai multe detalii despre produs, vizitati si site-ul www.revicel.ro [;)]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...