luni, 21 noiembrie 2011

Giveaway Winners

Fără alte introduceri, vă prezint pe câștigătoarea Premiului A:

Felicitări!!!

Iar acum, câștigătoarea premiului B este:


Felicitări!!!

La extragerea premiului B, o să vedeți inițial că am ales tot pe câștigătoarea premiului A și cum am promis de la început că voi face 2 fete fericite, am ales să mai extrag o dată. Este vina mea, mi-o asum pt că n-ar mai fi trb să bag numele primei câștigătoare în extragerea pt premiul B. Sper că nu am supărat-o pe aceasta, dar dacă da, îmi cer mii de scuze, dar sper să înțelegi [:(]

Fetelor, aștept mail la coshuletzul_colorath@yahoo.com cu numele voastre complete, adresa completă (inclusiv cod poștal) în maxim 48 de ore!! Dacă nu, va urma o altă extragere [;)]

De asemenea, îmi cer scuze, dar filmarea am făcut-o de una singurică și se observă că la prima filmare mi-a tremurat manuța și e un pic neclară [:(]


P.S.: Dacă mai doriți să mai organizez un GA, de data aceasta cu produse cosmetice, atunci dați un like&un share aici !! Vă mulțumesc!!

Pt sugestii/întrebări, mă gasiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!
Vă pup [>:D<]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...