duminică, 20 noiembrie 2011

My 1st Giveaway - CLOSED

Bună fetelor [:*] Vreau doar să vă anunț că nu mai accept înscrieri pt giveaway, dar din păcate mi-e un pic cam rău și nici n-am ajutor pt a filma extragerea așa cum v-am promis [:(] Așa că dacă fetele care s-au înscris nu vor avea nimic de obiectat, voi alege câștigătoarele cu ajutorul lui Random [:)]
Din păcate, am observat să nu prea v-a plăcut premiul meu și de aceea m-am gândit că poate veți fi mai interesate de un giveaway cu produse cosmetice [:)] Acesta este și motivul pt care m-am înscris la concursul organizat de cei de la Complexul Apicol V. H. și vă rog încă o dată să dați like și share aici pt a mă califica printre primii 50 de bloggeri care vor putea organiza un giveaway sponsorizat cu întreaga gamă Apidermaliv. Like-ul valorează 1 punct și share-ul 5 puncte. Fain,nu?! Haideți fetelor [:*]





Pt sugestii/întrebări mă găsiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!
Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...