marți, 22 noiembrie 2011

Prima întâlnire cu Revicel

Bună fetelor [:*]
Așa cum vă spuneam și zilele trecute, am fost selectată în campania celor de la Trender pt a testa crema anticelulitică Revicel. Astăzi am avut marea bucurie de a-mi suna curierul la ușă [:D] așa că vreau să vă împărtășesc primele impresii. Întâi pozele [:D] Mi-am permis să fac câteva colaje pt că nu am vrut să încarc postarea numai cu poze, dar dacă doriți să vedeți vreo poză în detaliu, email me și vi-o trimit.

Minunatul colet:

După cum observați, sunt 2cremuțe - una "a mia" și una care va pleca chiar astăzi către mami [:P]

Cutiuța, dar și borcănelul cremei Revicel, au un design foarte frumos, feminin (dacă mi se permite să fac o asemenea afirmație :P) și sunt convinsă că ar atrage atenția oricui o va întâlni pe rafturi la cumpărături [:P] De asemenea, ele conțin informații despre formarea celulitei, cele 4stadii ale celulitei, dar și instrucțiuni de utilizare a cremei:

Îmi place foarte mult ideea căpăcelului protector din interior din cauza "chinurilor" la care este supus un colet până ajunge la destinatar:

Alături de cremă, am primit și un pliant Revicel, dar și instrucțiunile pt campania trender [:)]

Iar pt cele care sunt interesate de ingrediente:

Prima impresie?!
Îmi place!! Crema este fină, fără particule abrazive, culoarea este foarte frumoasă, piersicuță așa, iar de miros nici nu mai pomenesc!! Deși crema este cu ardei iute și alge marine, mirosul este unul plăcut. (Mie, cel puțin, îmi place ardeiul iute, so no problem :D)  Este foarte important să nu te dai cu mâna pe la ochi pt că ustură foarte tare - eu sunt mai sensibilă la ochi și mă ustură foarte puțin fără să-i ating chiar. După ce mi-am băgat degețelul în ea și am încercat așa o mică aplicare să văd cum se comportă (btw, chiar și după un masaj simplu fără dispozitiv, am simțit cum locul respectiv se încălzește), m-am spălat pe mânuțe, o dată, de două și...mirosul tot mai persistă pe mâini [:-S] așa că aveți foarte mare grijă după aplicarea masajului.

De diseară voi începe și eu s-o testez și mâine-poimâine voi reveni cu câteva impresii de început.

Pe sugestii/întrebări, mă găsiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!
Vă pup [>:D<]






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...