miercuri, 30 noiembrie 2011

Random de Sf. Andrei [:)] LA MULTI ANI!!!

Bună fetelor [:*] Am câteva postări pregătite, multe multe idei și nu știu de unde și cu ce să încep și ce v-ar atrage mai mult [:-s] Dar...în primul și în primul rând...

Vreau să urez LA MULȚI ANI și multă fericire și sănătate tuturor celor care își serbează azi ziua de nume, tuturor Andreilor, Andreelor, Adrianelor și tuturor care se încadreaza [;))]


Întotdeauna, de Sf. Andrei mă amuz când mă gândesc că ar fi trb să mă sărbătoresc și pe mine, am fost la 2minute depărtare de a mă numi Andreea [:))]

Voi ce mai faceți dragelor?!Intrați în atmosfera ultimei luni a anului, cea plină de minunății, cadouri, bucurii, speranțe, dar și griji de genu' -  aoloo, vine revelionul, ce facem, unde mergem, cu ce ne îmbrăcăm?! [:))]

C u Soon [:*]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...