luni, 21 noiembrie 2011

Random & Melodia Zilei: Proconsul - Și ce dacă mă doare

Mă scuzați că v-am bombardat pe Fb sau aici pe blog cu postări despre diverse concursuri, dar deh, vreau și eu un cadouash de Mosh [:D] și cum în timpul săptămânii nu prea mă ocup eu de înscrieri la concursuri, salvez tot timpul link-urile, urmând să revin duminica pt că atunci am timp, dar cum ieri mi-a fost rău, a rămas pe azi [:D] Sper să reușesc și eu să câștig ceva, mai ales că peste tot văd că a început nebunia cu giveaway-urile pt luna cadourilor [:>] [:D]
Știu că și voi vă doriți să aflați câștigătoarele Giveaway-ului meu așa că o să le postez imediat [:D] Dar pt că o să vedeți sau de fapt, o să auziți o melodie, m-am gândit întâi să fac postarea cu "Melodia Zilei" [:D] Melodia asta am ascultat-o de azi dimineață până acum continuu [:D]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...