duminică, 27 noiembrie 2011

Review: Loțiune de corp - "p.s. I love you"

Bună fetelor [:*] Îmi cer scuze pt absența de pe blog, dar am avut câteva zile tare pline și n-am mai apucat să scriu nimic pe blog [:(] cred ca pentru zile de genul acesta voi programa unele postări ca să nu se mai repete întâmplarea [:(] Dar revenind la treburile noastre, vreau să vă prezint astăzi o loțiune de corp care mie îmi place foarte mult [:X]
Până de curând nu știam absolut nimic despre această loțiune, din simplul motiv că n-am fost atentă la detalii și n-am dat un search pe sfântul Google [:))] Loțiunea am primit-o cadou și la prima vedere nu i-am dat nicio șansă, dar SURPRIZĂ: este chiar foarte bună!! Cel puțin mie așa mi se pare și țineți cont, vă rog, că pielea mea este tare uscată și deshidrată în perioada aceasta a anului. Loțiunea se numește "p.s. I love you" și face parte din colecția Signature de la Bath & Body Works.
Principale motive pentru care ador această loțiune:
  • pielea mea este mult mai hidratată după aplicare
  • se absoarbe foarte ușor în piele
  • o pot folosi și după epilare, având și efect calmant
  • o pot folosi pe tot corpul, dar încet-încet încep să-mi înlocuiesc crema de mâini cu loțiunea
  • senzația de hidratare pe care o oferă pielii durează câteva ore bune (durează de seara până dimineața fără nicio problemă)
  • are un miros tare frumos
  • ambalajul este tare draguț și are un sistem de deschidere tare ingenios [;))] care permite o bună dozare a loțiunii fără surprize neplăcute [;)]
Sticluța - cum îi spun eu - are 236ml și cred că poate fi folosită pentru o perioadă mare de timp deoarece o cantitate relativ mică de cremă este suficientă pentru o singură aplicare [;)] Pentru acelea dintre voi care sunteți interesate de ingrediente, vă atașez în continuare o imagine cu acestea:

Ce spun producătorii despre produs?!
Our exclusive Signature Body Lotion formula, fortified with powerful ingredients like super conditioning Shea Butter, fast absorbing Jojoba Oil and protective Vitamin E, hydrates skin with moisture that lasts all day. Our non-greasy formula absorbs quickly and completely to leave skin feeling incredibly soft, smooth and nourished, making it the perfect daily moisturizer.
  • Our exclusive P.S. I Love You is a modern, unforgettable fragrance that is inspired by the many beautiful ways to love and be loved
  • Key fragrance notes: Sparkling Riesling, Golden Amber, Hypnotic Incense, Bright Rose Petals

Prețul l-am găsit pe o etichetă mică pe fundul sticlei și este de 10,50$ [:D]

Aș cumpăra-o după ce se termină, dar din câte m-am interesat, Bath & Body Works are reprezentanțe doar în America, nu știu exact cum funcționează comanda online de pe site, dar o să mă interesez la timpul potrivit [:P] Oricum, am găsit pe site foarte multe produse care mi-au făcut cu ochiul [;;)]

Voi ce loțiuni de corp folosiți?!


Pentru sugestii/întrebări, mă găsiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!
Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...