joi, 15 decembrie 2011

ATENTIE!!!!

Fetelor, vă rog din suflet fiți atente la înscrieri, la linkurile de pe fb, la data limită a giveaway-urilor!!!! Am avut înscrieri pt giveaway-ul încheiat - cum e posibil așa ceva?! Andreea și-a dat seama de greșeală și din comentariu am înțeles-o [:P], dar restul?! Vă cred că vă doriți să câștigați anumite lucruri pt că și eu îmi doresc, dar asta nu înseamnă că nici măcar regulile nu le mai citesc [:|] verificați-vă înscrierile, v-am anunțat de greșeli și foarte puține au revenit să le corecteze!!!! Nu vă mai înscrieți de două ori!!! Dacă nu vă notați concursurile la care participați atunci măcar înainte să postați un comentariu, dați ctrl+f și tastați-vă numele că poate vă găsiți în listă!!! Eu am spus clar că descalific pe cele care nu respectă regulile obligatorii!!! Înainte de data încheierii fiecărui concurs, o să postez pe facebook listele, verificați-le, dacă aveți greșeli - corectați-le (trimiteți-mi email, comentariu la albumul de pe facebook aferent giveaway-ului sau pe blog la postarea cu concursul!!!)!!!

SUNT GENUL DE PERSOANĂ CARE MERGE PÂNĂ ÎN PÂNZELE ALBE PT DREPTATE AȘA CĂ NU CREDEȚI CĂ VOI ZICE "trec cu vederea de data asta, dar de data viitoare..."  PT CĂ NU AM S-O FAC!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...