joi, 1 decembrie 2011

Blog Award - The Versatile Blogger & LA MULTI ANI!!! & Random - Happy Me

La Mulți Ani, fetelor și La Mulți Ani tuturor românilor de peste tot!!!! Am avut o zi atââââtt de bună, de nici nu-mi vine să cred [:(] Am participat azi pt prima oară la festivitatea de 1 Decembrie de la mine din oraș și am depus coroane la statuia lui Mihai Viteazul (bla,bla,mai cochetez un pic așa și cu politica - dar vă rog, nu aruncați cu ouă în mine :)) :D) și nu știu, a fost un sentiment tare frumos să fii acolo sus, la statuie (pt cei din Ploiești, știți despre ce vorbesc), să fii înconjurat de o mare de oameni, care să te aplaude, nu să te huiduie. M-am simțit super, ca o mică rotiță a unei mari mașinării. Ehheee.... [8->]

Ajungând acăsică, mi-am verificat blogroll-ul și am văzut că am primit un premiul pt blog, primul și sunt tare happy [:X] Merci Alexandra - Toxic Cupcake. Acesta este premiul:


Și acum trebuie să spun 7lucruri despre mine și să-l dau mai departe către 15 bloggerițe (cam dificil asta pt că majoritatea l-au făcut deja :-s)
- uffff, tare greu mi-e să încep [:))] dar dacă tot suntem în 1dec, hai să vă zic k's o mare patrioată, mă mândresc cu țara asta, așa bună-rea cum e, plină de oameni buni sau mai puțin buni, îmi doresc din tto sufletul s-o vizitez în întregime și n-aș pleca niciodată să mă stabilesc în altă țară, indiferent de oportunități și orice altceva
- îmi plac la nebunie animalele, am avut foarte multe de-a lungul timpului, mai am și acum dar la casa de la țară, în apartament am decât pe Kiki - o porcuță de guineea [:D] și îmi doresc tare tare mult un cutzu mic și pufos [8->]
- mă enervez relativ repede, mai ales când e vorba de o nedreptate
- ca și culori, ador albastrul, verdele și albul [:X]
- îmi place să port tocuri [:->] și detest tenișii, bascheții, adidașii [:))]
- îmi place latina [:D]
- și un lucru negativ, urăsc că sunt delăsătoare, las' pe mâine multe lucruri care pot să le fac azi, dar sufăr de prea multă lene [:((]

Hai că s-au strâns 7 [:D] Acum urmează bloggeritzele, poate unele dintre ele l-au mai primit/l-au mai făcut, dar eu tot le premiez pt că ele îmi sunt tare dragi [;;)]


cred că sunt 15 [:-s] și oricum, multe alte fete ar trebui să fie nominalizate aici, dar nu mi-au venit numele lor în cap, îs prea obosită [:-ss]



Și acum, de ce sunt happy?! [:X] sunt iar fericita căștigătoare a unor giveaway-uri [:X] o să vi le prezint pe măsură ce ajung la mine ca să nu mă încurc în ele [;))]


Voi ce mai faceți?!Cum a fost ziua voastră?! Vă pup [>:D<]














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...