miercuri, 7 decembrie 2011

Celebrity Style: Nina Dobrev

Cred că majoritatea dintre voi o cunoașteți pe frumoasa actriță din The Vampire Diaries, Nina Dobrev. Pe numele său complet, Nina Konstantinova Dobreva, s-a născut pe 9 ianuarie 1989 și interpretează un dublu rol în serialul menționat mai sus, Elena Gilbret și Katherine Pierce. Eu o ador, este o drăguță și o finuță, iar rolurile o prind de minune [:X] Am ales pentru astăzi câteva ținute pe care le-a purtat de-a lungul timpului și sper să vă placă...









Ultima este preferata mea, este chiar din film, daca va aduceți aminte [;)] Și acum...așa cum v-am obișnuit...cireașa de pe tort [8->]


Îmi place cuplul lor și ador rochia [:X] Sper că v-a plăcut și vouă [:*]

Pt sugestii/întrebări mă găsiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!
Vă pup [>:D<]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...