sâmbătă, 24 decembrie 2011

Crăciunițele mele :)

Față de alți ani, pot spune că am fost un pic mai răsfățată anul acesta pentru că prea mi-au venit cadouri multe [:D] cadouri aka premii câștigate la diverse concursuri sau jocuri, colaborări, campanii de testare...enfin, mă bucur că am câteva motive de fericire [:X] Așa că astăzi vreau să vi le arăt și vouă [:*]

În primul rând, nu știu dacă am apucat să vă spun, dar am fost acceptată în campania Trender & Palette și mă bucur tare mult că era și cazul să mă vopsesc...mie îmi crește părul super repede și e groaznic, mai ales că de câteva luni sunt roșcată și mă simt chiar aiurea când mi se văd rădăcinile, dar chiar nu mă pot vopsi din 2 în 2 săptămâni, sau hai să zicem 3...e cam aiurea....

Urmează un coletuț primit de la Alexandra cu un premiu câștigat în urmă cu ceva timp pe blogul ei, la care mi-a adăugat și o broșă tare simpatică, în spiritul Crăciunului [:X] Îți mulțumesc tare mult [:X]

Următoarele produse sunt câștigate mai demult la un giveaway organizat de Adina și constau într-o cremă de mâini și un gel de duș Herbosophy, dar din păcate n-am apucat să vi le arăt până acum.
Pe la începutul săptămânii, mi-au ajuns 2 colete de la ONLiNE, unul cu premiul câștigat pe blogul Roxanei și unul primit în urma colaborării cu cei mai sus menționați. Produsele ONLiNE nu sunt o surpriză pt mine, dar ce-i drept, cele două noi arome de la săpunurile lichide sunt minunate [:X]



De asemenea, am participat pe forumul Lucru de mână la un joc asemănător celui organizat de grupul de beauty de pe Facebook, Secret Santa, doar că în cazul acesta, cadoul a constat în obiecte handmade, făcute de mânuțele noastre. Crăciunițele mele au fost Uca și Karina, cărora mai vreau să le mulțumesc și aici pt că toate cadourile primite sunt minunate [:X]

Gulerașul - fulărel din prima poză îi va da tare mult de muncă mămicii mele pt că am de gând s-o pun să-mi mai facă unele [:D] și de asemenea, deși nu se observă, pe guleraș este și o broșă tare simpatică pe care mai mult ca sigur că atunci când nu voi purta fulărelul, va fi pe una din hăinuțele mele închise la culoare pt a o mai înveseli [:D] De asemenea, ador pernuțele, iar aceasta se potrivește perfect cu camera mea [:D] ca să nu mai zic de Heidi [8->] ce mai, toate cadourile m-au nimerit la fix [;))]

Și nu în ultimul rând, mi-a venit și un pliculeț de la draga de Cătălina, care a ținut să mă facă mai fericită, trimițându-mi un instrument pt puncte pe care mi-l doream tare mult și pe care din păcate prin Ploiești nu l-am găsit [:(] Mulțumesc, ești o scumpă - anul acesta ai fost cu adevărat ajutorul moșului pt mine [:X] D'abia aștept să am unghiuțe mai decente și să fac câteva modele cu el [:X]

Iar acum, mai sunt în așteptarea unui balsam de buze de la Herbine, pe care d'abia aștept să-l încerc pt că sunt tare lăudate pe aici. Aroma celui câștigat de mine este de caramel, numai bun pt perioada asta, nu!? [:D] Și de asemenea, mă număr printre cele 50 de fericite care vor testa pentru prima dată fdt-ul Dermablend de la Vichy!! D'abia aștept [;;)]


Heeeiiii, făcându-le inventarul acum, îmi dau seama că Moș Crăciun a venit și la mine, chiar dacă pentru unele, am mai depus și eu "mici eforturi" pt a-l ajuta [:P] Deci....Adina, dacă citești postarea asta, să știi că nu mai sunt chiar așa de nemulțumită pt că am primit daruri multe și frumoase [:D]

Nu uitați de cele două giveaway-uri în desfășurare pe blog și nici de întrebarea pe care v-am adresat-o pe facebook [;;)] după anul nou, sper să revin alături de voi cu noi concursuri [>:D<]

Vă pup [>:D<]





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...