vineri, 16 decembrie 2011

Cristallini - Blue Dresses

Bună fetelor [:*] Sper că v-ați verificat înscrierile de la Giveaway-ul Apidermaliv pe pagina de Facebook a blogului [:*] dacă nu, mai aveți 2zile la dispoziție să intrați să vedeți și dacă aveți vreo greșeală vă rog s-o remediați dacă doriți să vă validez înscrierea la giveaway [:)]

Astăzi, n-am avut chef de nimic, decât de "căscat ochii", cum se spune... și la ce poate pierde o fată timpul dacă nu la îmbracăminte, pantofi, accesorii & co?! [:D]

Vă spun de la început că această postare nu este sub nicio formă reclamă site-ului (nu am comandat, nu am mers la magazin, nu știu nimic despre acesta în afară de ce am aflat de la alte bloggerițe), ci doar vreau să vă arăt cu ce mi-am clătit eu ochii [:*]












Sper că nu v-am făcut să vedeți doar în albastru [:))] dar trb să recunosc că ador culoarea asta [:X]


Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...