vineri, 9 decembrie 2011

Frustrare [:)]

Se știe că sunt numeroase persoane care își fac enșpe mii de conturi de facebook, de gfc, de email pt a participa la concursurile organizate pe bloguri... Înțeleg că-și doresc asta foarte mult, dar mie personal, nu mi se pare nici corect, nici normal... Oare cum ne putem proteja de aceste persoane, noi celelalte?! Unde mai este corectitudinea?! Și care mai este mulțumirea mea ca blogeriță care dorește să împartă cu restul câte ceva, fie doar vorbe sau chiar și premii?! Pt că sunt convinsă că acele persoane urmăresc doar concursurile... și eu pt cine mai scriu, cine mă mai citește?! Sunt convinsă că la un moment dat și pe celelalte blogerițe le-au măcinat aceleași întrebări ca și pe mine.... Cum ați depășit momentul?! [:)]


PS: Mă scuzați că-mi vărs așa în public, frustrarea, dar am avut o zi atât de grea și de rea și neînchipuit de urâtă încât mi s-a umplut paharul și a dat și pe afară......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...