miercuri, 7 decembrie 2011

Giveaway de Mosh Craciun [:X] - Gama Apidermaliv (RO only) CLOSED

Sunt atât de fericită că am primit sponsorizarea oferită de cei de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj [:X]


De când am intrat în lumea aceasta minunată a "blogosferei", am întâlnit nenumărate persoane care-mi sunt tare dragi și am cunoscut și eu imensa bucurie pe care o ai atunci când câștigi un Giveaway [:X] De aceea, am participat la provocarea lansată de cei de la Complexul Apicol, dorindu-mi din tot sufletul să fac o persoană fericită înainte de Sfânta Sărbătoare a Crăciunului. Astăzi am primit confirmarea așa că dau drumul Giveaway-ului, cu speranța că voi avea mai multe participante decât la primul.

Ce puteți câștiga?! Produsele full size din gama Apidermaliv (crema de față Apidermaliv, masca de față Apidermaliv, balsamul de buze Apidermaliv, crema pentru călcâie cu propolis Apidermaliv, crema pentru călcâie cu ulei esențial de mentă Apidermaliv). Din păcate, eu nu am testat până acum aceste produse, dar dacă doriți informații despre acestea, vă garantez că veți găsi câteva bloggerițe care au făcut review-uri pt această gamă.


Ce trebuie să faceți?!
Obligatoriu:
- să mă urmăriți prin gfc
- să dați like paginii sponsorului ( click aici)
- să dați share acestei postări pe facebook (Atenție!! Dacă nu știti cum să obțineți link-ul corect, aruncați un ochi aici!)
Dacă îndepliniți condițiile obligatorii, aveți o singură șansă la extragere!!

Opțional:
- să faceți o postare pe blogul personal despre acest giveaway și să includeți un link activ către acest blog (obțineți încă o șansă)
- să adăugați acest blog în lista de blogroll (încă o șansă)

În total, puteți acumula 3 șanse pentru acest giveaway. Pentru alegerea câștigătoarei, voi amesteca lista de 3 ori cu List Randomizer și ulterior, voi alege un număr cu ajutorul lui Random [;)]

Termen limită: 18 decembrie 2011, ora 12:00!! Sper ca în aceeași zi, până la ora 24:00 să afișez fericita câstigătoare. Aceasta va avea la dispoziție 24 ore să-mi trimită adresa completă - inclusiv codul poștal și un număr de telefon la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!    

Atenție!!! Pentru că nu am primit încă răspunsul celor de la Complexul Apicol, v-aș ruga să-mi lasați și o adresă de email pt a vă contacta în caz că vor fi anumite modificări!!

Comentariul dvs. ar trebui să aibă următoarea formă:
gfc:
like fb cu numele:
link share fb:
link postare pe blog:
link blog - blogroll:
email:

Voi verifica fiecare înscriere și în limita timpului disponibil vă voi atenționa asupra greșelilor făcute la înscriere (dacă vor exista) cu un reply la comentariul dvs. sau prin email. Nu voi permite să intre în extragere decât acele persoane care au îndeplinit în mod corect condițiile!!

Succes!!

Pentru sugestii/întrebări, mă găsiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...