joi, 29 decembrie 2011

Palette Mousse Color (488 - Roșcat Intens)

Bună fetelor [:*] Vă spuneam zilele trecute că am fost acceptată în campania Trender & Palette... Am tot amânat din motive de sănătate să mă vopsesc, dar până la urmă n-am mai rezistat și am făcut-o [:-s] mai ales că am tot citit review-uri "cam" negative la adresa acesteia, dar m-am gândit că nha, roșu intens peste roșcat ce poate să facă?! Mă gândeam doar că-mi va intensifica nuanța de roșcat, ceea ce de altfel, nu mi-ar fi displăcut [;)]


DAR...haideți să vă povestesc experiența mea cu vopsitul [:)]

Din păcate, nu am nicio poză recentă în care să se vadă nuanța mea de roșcat pe care o aveam înainte de Palette, dar o să vă arăt o poză un pic mai veche:


Cam așa era și părul meu acum, doar că intensitatea culorii era mult mai mare [:)]

Ei bine, cu Palette mi-am cam stricat nuanța și s-a cam închis [:)] cel puțin eu așa o văd [:))]

So, let's shake it and have some fun [:D] 
Pachetul mirosea superb a căpșune și am sperat ca acesta să fie și mirosul vopselei, dar n-a fost chiar așa pt că am sesizat și un miros destul de înțepător [:-<]
Shaker-ul conține loțiune fixatoare, pudră colorantă, balsam pt strălucire, o pereche de mănuși și pliantul cu instrucțiuni.



Am turnat loțiunea fixatoare în shaker, am adăugat pudra colorantă și...am agitat [:D] instrucțiunile spun că trebuie agitat de 40 de ori, dar pt că am citit în review-urile unor fete că le-au mai rămas mici "cocoloașe" de pudră, am preferat să mai agit de încă 20 de ori [:D] Nu am avut nicio problemă cu shakerul, nu au sărit picături de vopsea sau spumă din el în timpul agitării. A rezultat o spumă colorată foarte frumoasă... Mi-a aplicat-o mami pe păr (știu că te poți vopsi și singură pt că asta e ideea vopselei, dar n-am vrut sa fac nicio prostie :)) ) - aplicare relativ ușoară, chiar se comportă ca un șampon. Eu am multe firișoare mici mici de păr și pe frunte și la spate pt că părul meu este într-o continuă creștere așa că murdărirea nu putea fi evitată. Aici, spuma Palette are un mare plus pt că s-a curățat imediat cu prosopul și puțină apă, mai mult rece decât caldă. Un alt plus au fost mănușile care au fost diferite față de altele întâlnite până acum: sunt un pic mai lungi, iar mărimea este mai mult decât ok și nu a mai fost nevoie să apelez la cele chirurgicale. Sunt mulțumită că n-a curs și nici n-a fost nevoie să umblu cu prosopul pe mine în acest timp. Trebuie să recunosc însă că m-a mâncat un pic capul, nu rău și nu tot timpul, dar a existat o mică senzație de disconfort. După 30 min, m-am clătit bine bine, vopseaua a ieșit relativ repede și ușor, am aplicat și balsamul - eu nu folosesc de obicei balsam pt că îmi face părul extraordinar de moale și "pleoștit", iar buclele se desfac într-un mod tare dezordonat, ceea ce s-a întâmplat și acum. Culoarea rezultată m-a dezamăgit un pic pt că mi-a închis roșcatul pe care îl aveam înainte. Însă, într-o lumină puternică, se vede chiar roșu. Așa că eu nu mai înțeleg nimic [:))] O să vă pun 2 poze să vă dați seama:



Am uitat să menționez că un shaker a fost suficient pt lungimea părului meu.

Și un alt minus, observat abia a doua zi după vopsire, dimineața m-am trezit cu mâinile roșii [:|] eu dorm cu mâinile în păr uneori, dar parcă asta e prea de tot [:-s]

PS: Mi-am dat seama că am omis ceva - foarte multe fete s-au plâns că au părul sârmos după aplicarea vopselei, eu nu am avut nicio problemă cu acest lucru. De asemenea, mirosul de căpșune se simte și acum, la peste 24 de ore după aplicarea vopselei.

Voi ce părere aveți despre această vopsea-spumă?! Ați încercat Palette Mousse Color sau o altă vopsea-spumă?! Cum s-a comportat?!

Vă pup [>:D<]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...