vineri, 9 decembrie 2011

Rame foto personalizate [:X] - pt o cauză bună

Hello again [:*] Guess what?! Plimbându-mă (AGAIN!!) pe Facebook, ca tot omul, am observat la actualizări că una dintre cunoștințele mele [:-??] a mai postat iar niște mici minunății... E vorba de mici semne de carte foarte foarte simpatice...


Vă plac?! [;;)] Cristina, căci acesta este numele ei, dă viață unor rame foto deosebit de frumoase, personalizate chiar [:X] Dacă nu mă credeți, vă invit s-o vizitați pe profilul ei de facebook, aici. Și ca totul să fie și mai frumos, a decis să facă ceva util cu hobby-ul ei așa că o parte din banii pe care îi va obține în urma vânzărilor acestor rame, îi va dona Asociației A Doua Șansă, asociație ce se ocupă de întreținerea unui adăpost de căței. Nu vreți s-o ajutăm pe Cristina ca la rândul ei, să ajute acești cățeluși?! Ramele foto costă 15lei buc., iar semnele de carte pe care le vedeți mai sus, sunt 3lei buc. Pt asemenea minunății, cred că sunt un chilipir acești bani. De asemenea, pt București și Ploiești, livrarea ramelor se va face personal!! Și dacă tot am dat din gură cu lauda, haideți să vă și exemplific:













Fetelor, tot vine Crăciunul și vrem să facem celor dragi cadouri.. Ce cadou ar fi mai frumos decât o ramă foto personalizată și o poză a noastră?! Așa facem fericiți și pe cei dragi, dar și suflețelele de la Asociația A Doua Șansă...

Vă mulțumesc!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...