joi, 8 decembrie 2011

Random & cateva premii [:)]

Bună fetelor [>:D<] Am vrut să aștept mai mult până voi face această postare pt a primi toate premiile, dar na,n-am mai putut să mă abțin să nu mă laud [:D] Am avut un pic mai mult noroc în ultima perioadă în ceea ce-l privește pe Dl. Random și m-am ales cu câteva premii tare drăguțe [;;)]

Am primit de la Cristina 3 dvd-uri cu niște filme minunate (ce-i drept le-am distribuit și în familie, cam după preferințe așa :D) și mă declar super încântată mai ales de Dr. Parnassus - l-am admirat nespus de mult pe Heath Ledger și am înțeles că acesta a fost ultimul film în care a jucat, iar eu nu-l văzusem, deci me happy, very very happy [:D]



Al doilea cadou vine de la Alina și de cei de la Mazza.ro și constă într-o pereche de cerceluși care mi s-au părut foarte foarte simpatici pe site și am zis că na, să-i aleg pe aceia - participasem deja la numeroase concursuri sponsorizate de cei de la Mazza și mereu alesesem câte un colier, acum am ales ceva diferit și supriză, lucky me [:D] Au fost rapizi în expedierea premiului, a avut un ambalaj foarte frumos și a fost trimis și prin Fan Courier - personal am numai lucruri bune de zis despre aceștia [:D] - așa că totul a fost ok până la acest punct. Cerceii sunt foarte finuți, îmi place tare mult culoarea lor, dar.... pt că mereu trb să existe și un "dar" [;)] Dopurile cerceilor au găuricile mult mai mari decât tija așa că nu i-am putut purta ca atare, ci am folosit alte dopuri - grea treabă pt că sunt atââât de subțirele... Și ce nu mi s-a mai părut iar ok e materialul din care e confecționat suportul pietrei, respectiv tija... E adevărat că nu am văzut nicăieri menționat că este din argint sau mai știu eu ce, dar aveam așteptări un pic mai mari... Greșeala mea, poate... Per total, îmi plac, dar dacă i-aș fi văzut într-o vitrină ceva, vă spun sigur că nu aș fi dat banii aceștia pe ei, cu tot cu pietrele lor swarovski [;)] Asta nu înseamnă că n-o să le mai dau o șansă celor de la Mazza, cândva, cumva [:P] Sper să nu se supere nimeni pt ce am spus mai sus, dar pur și simplu, am simțit nevoia să împărtășesc acest lucru cu voi.
Din păcate, nu am putut surprinde cu camera mea cerceii așa că mi-am permis să iau poza celor de la Mazza de pe site [:)]

În altă ordine de idei, mă bucur să văd că se înscriu mai multe persoane la acest giveaway și sper din tot sufletul, să rămâneți alături de mine și după încheierea lui [:*] și sper că n-o să vă deranjeze viitoarele mele postări cu participarea mea la alte concursuri sponsorizate de cei de la Complexul Apicol pt că tare mult mi le doresc și eu [:D] și dacă nici acum n-o să am noroc, tot la magazin o să ajung după ele [:))]


Pt sugestii/întrebări, mă găsiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!
Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...