vineri, 2 decembrie 2011

Revicel - dupa 10 zile

Bună fetelor [:*] V-am mai vorbit despre Campania de testare Trender.ro și Revicel,nu?! [:P] Ei, poate erați curioase să știți cum merge treaba după....hmm...10zile?! [:-??] something like that [:)]
Păăăăăăăiiiii...își cam face treaba, cel puțin pe pielea mea cu siguranță are ceva efecte [;)] acum să vedem până la sfârșit [;)]


În primul rând, vreau să vă spun că am mai tras chiulul in vreo 2zile, în sensul că am aplicat doar o dată pe toate zonele mele cu probleme și o dată pe abdomen, din lipsă de timp [:(] În rest...am aplicat-o exact cum este indicat, de două ori pe zi.
Ce am observat?! Ei bine, cu siguranță pe zonele pe care o aplic nu mai am nevoie de loțiune de corp pt că pielea este foarte hidratată după aplicare. Am observat că unele fete spun că le intră mai greu în piele... Eu pot să vă spun că îmi intră foarte repede în piele și uneori chiar mă enervează pt că parcă nu e timp suficient pt un masaj de lungă durată. Poate aș fi putut pune un pic mai multă cremă, dar având în vedere senzația puternică de ardere pe care o simt eu, prefer să nu mă risc [:D] Și referitor la această senzație de ardere, de mii de furnicături, de usturime și cum mai vreți să o numiți, am observat că fetele care o testează au și ele diferite opinii, așa că să vă spun ce mi s-a întâmplat mie [:D] Am observat că dacă nu am împachetat "zonele problematice" după aplicarea cremei, nu am simțit nicio senzație de ardere, nici măcar de scurtă durată sau de intensitate mică, pur și simplu n-a vrut [:))] De asemenea, dacă am aplicat-o imediat după duș, a fost "crimă și pedeapsă" pe corpul meu sau în corpul meu [:))] De aceea, am încercat cât de cât să evit să folosesc crema imediat după duș, am preferat să fac dușul cu o oră-două mai devreme față de ora la care obișnuiam pt a lăsa un timp între duș și aplicarea cremei. Nu am renunțat la ideea de împachetare pt că și dacă uneori senzație e destul de intensă, prefer să simt că-și "face treaba" decât să nu simt nimic. Dar...chiar și cu împachetare, crema lucrează la fel: după masaj și împachetare, timp de 30-45minute nu se simte nimic, urmând ca apoi timp de o oră-două senzația să se intensifice. Uneori, chiar dacă am aplicat crema cu câteva ore bune înainte de somn, în momentul în care m-am băgat în pat, încep din nou să simt furnicături, de o intensitate mai mică, dar se simt.
Altceva ce să vă mai spun?! Cu siguranță îmi place mirosul, dar nu-mi place gustul [:))] problemă care a devenit cam mare acum că am unghiile relativ mari și mi se tot strecoară pe sub ele... Resturile de cremă de sub unghii se îndepărtează relativ greu, după 3-4spălări pe mâini, dar nha, acum oricum m-am cam obișnuit [:))]
Îmi place că lasă pielea catifelată și parcă este mai fermă. De restul efectelor, o să vorbim la sfârșitul campaniei, dar un singur lucru vă spun: când am început să folosesc această cremă, m-am măsurat așa că împreună cu "mini-dieta" pe care o țin și cu exercițiile pe care le fac, sper ca până la sfârșit să zboare cu adevărat câțiva centimetri de acolo [:P]
Să vă arăt cam cum arată borcănelul meu după 10 zile:
Deci cred că un borcănel va fi suficient pt o lună, cel puțin pt mine [;)]


Pt sugestii/întrebări mă găsiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!
Vă pup [>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...