luni, 12 decembrie 2011

Review: Farmasi Nail Polish Remover Wipe

Bună fetelor!! Sunt datoare cu câteva review-uri și sper să pot să le dau de cap cât mai repede [:D] Astăzi vă voi vorbi despre șervețele cu acetonă de la Farmasi. În urmă cu ceva timp, am câștigat pe un blog de beauty, un pachețel oferit de cei de la Farmasi, care printre altele conținea și 2 pliculețe cu aceste șervețele pt curățarea unghiilor: unul cu acetonă și unul fără. Așa arată:



Ingrediente:
- cel mov: Ethyl Acetate, Isopropyl Alcohol, Castor Oil, Tocopheryl Acetate
- cel roșu: Acetone, Aqua, Glycerin, Tocopheryl Acetate

Ce spun eu?!
Fiecare pachețel are câte un singur șervețel, dar producătorii ne asigură că este de ajuns pentru a îndepărta oja după 10 unghii. Eu vă spun că nu este adevărat. Ok, suprafața șervețelului este suficient de mare pentru a îndeplini această misiune, dar în contact cu aerul, șervețelul se usucă foarte repede. Mie mi-a ajuns doar pentru 5 unghiuțe.
În al doilea rând, cel din pachețelul mov are un miros extraordinar de puternic, aproape insuportabil pentru mine, iar oricât de departe l-am ținut de ochi, tot m-au usturat.
Un plus au pentru că nu mai mi-am simțit pielea din jurul unghiilor chiar atât de uscată față de atunci când folosesc acetonă normală.

În concluzie, nu m-au dat pe spate, dar cred că sunt ok să ai câte unul-două asemenea pachețele prin geantă în caz de nevoie. Problema este că nu le-am găsit pe nicăieri spre vânzare.

Voi știți ceva despre aceste produse?!



Pentru sugestii/întrebări, vă aștept la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!
Vă pup [>:D<]

PS: Nu uitați de giveaway-uri!! Lista acestora o aveți în colțul dreapta sus [:*]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...