sâmbătă, 24 decembrie 2011

Review: Săpun lichid ONLiNE

Bună fetelor [:*] Am cam lăsat baltă în ultima perioadă blogul, dar nu pentru că așa am vrut, ci pentru că știți și voi, sărbătorile ne mănâncă mult timp [:(] și am o mulțime de revie-uri de făcut, sper să-mi îndeplinesc promisiunile și să le fac [;))]

Astăzi vă voi vorbi de săpunurile lichide de la ONLiNE - vă spuneam în postarea de ieri că am primit produsele în urma unui giveaway și două săpunuri lichide - aromele noi, mai exact - în urma colaborării cu aceștia.

În afară de cele două arome pe care le-am testat momentan: măsline și liliac, mai putem găsi următoarele variante:
- lapte și miere
- lăcrămioare
- castravete
- tei
- magnolie
- lavandă
- zmeură
- piersică
- măr verde.
Personal, ador levănțica așa că vă închipuiți pe care l-am avut permanent în baie de când am descoperit această marcă de produse.

Ce spun producătorii?! Săpun lichid pentru mâini, cu factor natural de hidratare. Ingredientele soft ale produsului îmbunătățesc aspectul mâinilor dvs. și fac pielea moale și catifelată. Formula soft, îmbunătățită cu factor natural de hidratare, asigură o hidratare naturală, optimă a epidermei. Pielea mâinilor devine catifelată și delicată.

Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Cocamidopropylamine Oxide, Cocamidopropyl Betaine, Styrene/Acrylates Copolymer, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Lactic Acid, Parfum, Sodium Hydroxide, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methyllisothiazolinone, Sodium Benzoate, Citric Acid, CI 19140, CI 14720.
~aceste informații sunt preluate după eticheta săpunului lichid de măsline~


Ce spun eu?! Îmi place sistemul cu pompiță, dozează perfect cantitatea necesară unei singur aplicări, dar nu îmi place că o dată deschis, pompița nu se mai poate bloca. Îmi place că nu este chiar lichid, este cremos și nu este nevoie de mai mult de o "apăsare pe pompiță" pt că nu simți că ți se scurge printre degete ca la alte săpunuri. Îmi place pt că chiar simt că îmi curăță mâinile și sincer, se și vede după ce curge în chiuvetă [:))] [:D], iar mâinile chiar rămân fine și hidratate. Eu încă am rămas copil așa că îmi place că face și spumă [:">].

Noile arome îmi plac tare mult. Eu le-am deschis pe amândouă pt că am două căsuțe - așa că cel cu liliac a rămas în apartament, iar cel cu măsline l-am luat la casuța mea de la țară. Sunt înnebunită după liliac, iar acesta zici că are îndesate crenguțe de flori de liliac în el, iar cel cu măsline...well...având în vedere că mami mea a consumat măsline verzi umplute cu ardei în cantități exagerate când era însărcinată cu mine [:))], vă închipuiți că și pe acesta îl ador [:X]. Un alt plus al acestor săpunuri este că mirosul se păstrează foarte bine pe mâini.

După cum vă puteți da seama, sticlele sunt de 500 ml, o cantitate mai mult decât suficientă, zic eu, mai ales că așa cum vă spuneam mai devreme, o singură "pompiță" este de ajuns pt o spălare pe mâini (și vă spun eu chestia asta, care sunt obsedată să mă spăl pe mâini :D). Prețul este între 8.5-9.5 ron, depinde în ce supermarket/hipermarket îl veți găsi. Din punctul meu de vedere, raportul cantitate/preț/calitate este unul super și merită să vi le achiziționați.

Voi le-ați încercat?!/Dacă da, ce părere v-ați făcut despre ele?! Iar dacă nu, v-ar plăcea să le încercați?!

Nu uitați că puteți câștiga un set de produse ONLiNE participând la concursul organizat pe blog, aici.


Vă pup [>:D<]




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...