miercuri, 14 decembrie 2011

Sfarsit de campanie Revicel & Trender.ro

Bună fetelor [:*] Astăzi cu siguranță n-a fost o zi bună pt mine pt că nu știu unde s-a dus atâta timp pt că propriu-zis n-am făcut nimic [:|] dar cred că marțea mea de 13 cu 3 ceasuri rele s-a adeverit în momentul în care mi-am rupt două unghii [:((] și aveam niște unghii gigant cum n-am mai avut de foarte mult timp [:-<] culmea e că nici până la ora asta nu le-am tăiat și pe restul, sper să reușesc pt că mâine am câteva comisioane de făcut și nu ies cu ele în halul ăsta "în lume" [:P] [:))] Și vă rog frumos, nu uitați de minunatele giveaway-uri care sunt în desfășurare pe blog - o să mai dau drumul și altora cât de curând [:*] Și acum...lăsând random-ul la o parte, haideți să vă vorbesc despre exact ce spune titlul [;)]


Am început să testez crema de pe 22 noiembrie seara (deci un pic mai mult de 3săptămâni), ați urmărit pe blog mai multe postări asemănătoare cu părerea mea despre această cremă și acum vă spun concluziile finale.

Față de alte creme anticelulitice, mă declar extrem de încântată de aceasta și zilele următoare merg să mi-o mai cumpăr (aproximez că ce mai am în borcănel mai mi-ajunge pentru vreo 4-5 aplicări). Folosind-o doar pe abdomen și șolduri/coapse, cu aplicări de 2 ori pe zi (am tras chiulul de foarte puține ori de la această regulă), sunt mulțumită de perioada pentru care mi-a ajuns un borcănel. Așa cum v-am mai spus de atâtea ori, în perioada aceasta am încercat să-mi controlez alimentația și să fac mai mult sport decât de obicei așa că acum pot să vă spun cu fericire în glas că pe lângă cele câteva kg, am pierdut și 3 CM de pe picioare și 2 CM de pe abdomen, iar aspectul cojii de portocală este diminuat - se mai observă foarte puțin atunci când strâng pielea. Pielea este mai hidratată, mai catifelată și mult mai fermă. Așa că GO REVICEL, I'm in love with you [:X]

Iar acum...pentru că sunt datoare și cu părerea mamei care mi-a spus clar că ea va comenta doar la sfârșitul borcanului [:))]

"Am fost destul de încântată când fiica mea mi-a dat frumoasa veste că voi fi un fel de  "cobai" pt o cremă anticelulitică, dar totuși ușor reticentă pt că am folosit suficiente produse ca să știu că nicio cremă din asta nu face minuni. Totuși, acum, aproape de final, mă declar mulțumită de ea sau cel puțin, mai mulțumită decât cele pe care le-am mai folosit. Ca și fiica mea, am probleme cu celulita, dar fiind mai în vârstă, după o sarcină, nu mai sper la minuni. În schimb, Revicel mi-a demonstrat că există și minuni. Eu am folosit crema din ziua de 24 noiembrie până în această seară când s-a dus și ultimul strop. Mărturisesc încă de la început că nu am folosit crema de două ori pe zi așa cum este indicat din mai multe motive: am pielea sensibilă și arsura pe care o resimțeam mă incomoda destul de mult mai ales pe timpul zilei dacă o aplicam dimineața după duș, iar timpul nu este chiar de partea mea pt a putea efectua un masaj mai puternic dimineața. Așa că haideți să vă spun impresiile de la cap până la coadă. Mi-a plăcut tare mult ambalajul, rozul acela inspiră feminitate, mi-a plăcut că găsim instrucțiunile și pe borcan fără să mai fie nevoie să păstrăm cutia, căpăcelul protector este perfect pt că produsul are uneori un drum lung de parcurs până la noi, îmi place aspectul cremei - de budincă, culoarea este una foarte frumoasă și placută. În schimb, nu mă dau în vânt după miros și îmi displace total faptul că este într-un borcan pusă pt că este groaznic să te cureți pe sub unghii de resturile de cremă. Concluziile după aplicare?! Ei bine, se diminuează aspectul de coajă de portocală, iar vergeturile se deschid la culoare. Eu nu am avut inspirația de a mă măsura, așa cum a făcut fiica mea, dar aceste observații le pot face cu ochiul liber și în plus, sunt conștientă că arderile de la 21 de ani nu se mai compară cu cele de la 42 de ani. Așa că nu știu dacă circumferința a suferit ceva modificări, dar pielea mea sigur a suferit modificări frumoase. Aspectul este unul mai frumos, pielea este mai catifelată și se observă și o ușoară fermitate. Pentru că suprafața pe care o aplic este mai mare, am consumat crema într-un timp mai scurt și probabil că dacă aș fi folosit-o de două ori pe zi, ar fi fost timpul redus la jumătate. În concluzie, sunt încântată de această cremă și voi continua s-o aplic pt a-i vedea "puterile" cu adevărat . Mulțumesc celor de la Revicel și celor de la Trender.ro pt acest minunat produs și pt această oportunitate de a vedea ce înseamnă cu adevărat o campanie WOM. Am recomandat crema colegelor, cunoștințelor, prietenelor, rudelor; unele au întâmpinat cu reticență această cremă, unele cu entuziasm, sper doar că cele care au achiziționat-o sau o vor achiziționa să fie măcar la fel de mulțumite pe cât am fost eu. Va mulțumesc încă o dată."

Cam atât pentru astăzi...ar fi trebuit să dau drumul la un nou giveaway în seara aceasta, dar sunt extrem de obosită și nu mai pot. Vă pup fetelor și vă urez somn ușor [:*] 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...