duminică, 18 decembrie 2011

Winner Apidermaliv

Preconizam că o să anunț mai devreme câștigătoarea Apidermaliv, dar cum fiecare avem și altă viață și obligații în afară de blog, d'abia acum am reușit să fac extragerea... pentru corectitudine, am și filmat-o, dar cum este seară - lumină artificială, cum eu am o amărâtă de cameră foto doar și cum am făcut-o singură (ceea ce este destul de incomod :( ), a ieșit cam de "kko" așa că prefer să n-o pun, dar o păstrez ca dovadă... cine îmi contestă corectitudinea, este rugată să-mi scrie un email la adresa coshuletzul_colorath@blogspot.com și cu cea mai mare plăcere, îi voi trimite filmarea așa cum este [;)]

S-au înscris 55 de persoane la acest giveaway, dar din păcate, 3 persoane au fost descalificate datorită linkului incorect pt share-ul de pe facebook (condiție obligatorie, de altfel!!) - au fost avertizate cu un reply la comentariul cu înscrierea lor și de asemenea, de vineri au început să apară poze pe pagina de facebook a blogului cu înscrierile și neregulile, dar nu și-au remediat problemele. Fetele descalificate sunt cele care au următoarele gfc: ony_stanciu, monica carjan, Csipkes Monika-Gabriella!! Fetelor, vedeți că aveți nereguli și la celelalte giveaway-uri la care v-ați înscris (cel puțin de ony_stanciu știu sigur), dacă nu le remediați, vă voi descalifica și de acolo!!

În concluzie, au rămas 52 de persoane în cursă, cu 73 de entry-uri în extragere, datorită îndeplinirii unor condiții opționale. Am amestecat lista de 3ori cu List Randomizer și am ales un număr cu Random. Câștigătoarea este...



Felicitări!! Aștept datele tale, inclusiv un număr de telefon până mâine la ora 23!! Dacă nu, voi face o nouă extragere!!

Și încă o dată vă spun, cine dorește filmarea pt a se convinge că am respectat pașii sau listele, vă rog să mă contactați la adresa coshuletzul_colorath@yahoo.com!!

Vă pup [>:D<]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...