marți, 31 ianuarie 2012

Cute Blog Award

       Bună fetelor [>:D<] Am primit de câteva zile un premiu pe câteva blog-uri și doresc cu această ocazie să le mulțumesc fetelor Classy and Pink, Adina, Adelina și Cris.

Acest premiu vine și cu următoarele reguli!
1. Amintește persoana care ți-a acordat premiul printr-un link către blogul ei.
Le-am precizat la inceput!
2. Răspunde întrebărilor care însoțesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimănui pe blog.
4. Premiază câte bloguri crezi tu că merită acest premiu!
5. Asigură-te că anunți proprietarii blogurilor că au primit acest premiu!


Întrebările premiului sunt:
1. Care este produsul de machiaj preferat?
creion de ochi Jillian Dempsey Professional Kohl Eye Liner Black de la Avon

2. Care a fost trend-ul preferat în anul 2011?
Nu țin cont de trend-uri [:)] Întotdeauna m-am îmbrăcat cum și cu ce mi-a plăcut mie [;)]
3. Care este desertul tau preferat?
Prăjitura "Ora 12" oricând, oriunde și oricum [:))] Tortul diplomat făcut de mami mea [:D] Eclerele [:D] Tiramisu [:D] lor nu le zic "nu" niciodată [:))]

4. Culoarea preferată?
Albastru [<3]

5. Care este prenumele tău?
Maria-Emanuela

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Camila - Mientes

7. Pisici sau caini?
Oricare, am 3câini și 4pisicuțe la curte [:D] dar îmi doresc un cutzu mic, alb și pufos pentru apartament [:(]

Sa va spun ceva despre mine ce nu am mai mentionat pana acum pe blog!
Îmi place pâinea de casă și îmi fac mai mereu [:D]


       Vă invit pe toate cele care nu l-ați făcut să-l faceți pentru că oricum l-am văzut pe mai toate bloggurile și nu știu pe cine aș mai putea premia [:P]

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...