duminică, 8 ianuarie 2012

Giveaway by Coshuletzul Colorath & Petite Provence (RO only) CLOSED

       Bună fetelor [>:D<] O nouă zi, un nou giveaway [;;)] Ce mult mi-ar plăcea să zic asta în fiecare zi (și sunt convinsă că și vouă [:))])

     Sponsorul nostru de data aceasta este Petite Provence, iar premiul este, așa cum v-am anunțat pe blog, o minunată loțiune de corp parfumată, cu aromă de grapefruit [;;)]


Detalii despre produs, găsiți aici.


Ce trebuie să faceți?!
Obligatoriu pt o singură șansă!!
- să mă urmăriți prin gfc
- să dați like paginii de Facebook a sponsorului (aici) și mie (aici)
- să dați share acestei postări pe Facebook (Atenție!! Dacă nu știti cum să obțineți link-ul corect, aruncați un ochi aici!)
- să intrați aici și să vă alegeți un produs preferat

Pentru alegerea câștigătoarei/câștigătorului, voi folosi Random sau List Randomizer.


     Termen limită: 19 ianuarie 2012, ora 23:59!! Îmi rezerv dreptul de a anunța câștigătoarea în termen de 48 de ore de la încheierea giveaway-ului. Aceasta va avea la dispoziție 48 ore să-mi trimită adresa completă - inclusiv codul poștal și un număr de telefon la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!


     Regulile sunt simple și vă rog să fiți foarte atente la completarea formularului pt că nu-mi doresc să descalific pe nimeni [:*] De asemenea, persoanele cu următoarele nume de Facebook vor avea o șansă în plus la extragere dacă se vor decide să participe la acest giveaway: Lucia Vlad, Oana Vasile, Ana Maria!!



Vă pup [>:D<]
Succes [:*]


PS: Nu uitați de giveaway-ul de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...