joi, 12 ianuarie 2012

Handmade again [:)]

       Bună dragelor [>:D<] V-a fost dor de mine?! [;;)] Mie cu siguranță mi-a fost dor de voi...dar cum știți majoritatea deja am intrat în perioada sesiunilor și cum sunt mai aglomerată ca niciodată cred că-mi veți da și mie voie să lipsesc uneori...

       Cele care mă urmăriți pe pagina de Facebook, știți deja de metoda mea de a răsplăti fetele care sunt alese Fan of the Week și mai știți că am mai dat câteva mini-premii unor alte fete [:D] Și pentru că tocmai ce m-au anunțat că și-au primit pliculețele, îmi permit să vă arăt o parte din ceea ce am lucrat pentru ele...spun o parte pentru că celelalte lucruri oferite erau deja "meșterite" și vi le-am și arătat [:*]

       O broșă:


       2 clamițe de păr (însă trb să recunosc că sper că se vor comporta ok având în vedere că e pentru prima oară când lipesc materiale de genul acestora pe suport de clamă [:-s] - cele pe care le-am făcut pentru mine sunt "bine sănătoase" și acum, însă e vorba de total alte tipuri de materiale):


       și o pereche de cerceluși mai simpluți, dar drăgălași (zic eu[:)]):



Sper că v-au plăcut [:*]

Vă pup [>:D<]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...