marți, 24 ianuarie 2012

NOTD: Stars on my nails

       Bună fetelor [>:D<] Astăzi o să vă arăt un notd micuț micuț cu prima mea ojă Flormar de care sunt tare mândră [;;)]

     Așa cum v-am mai spus, oja folosită este Flormar - nuanța nr. 390 - și am aplicat câteva paiete sub formă de steluțe pe inelar și pe degetul mare.


Și așa arată pe unghiuțele mele:



     Oja am aplicat-o în două straturi, mi-a plăcut pentru că se aplică uniform și se usucă foarte repede - ceea ce pentru una ca mine care n-are deloc răbdare este un foarte mare plus [:D] iar steluțele le-am "sigilat" în două straturi de lac de unghii Natty [:)]

     Rezistă și rezistă de vreo 6 zile, dar astăzi m-am plictisit și mi le refac...bine, asta o datorez și noii mele oje de la Flormar [:">] cea de-a doua, yupiii [:D]


    Aștept sfaturile, comentariile, sugestiile, întrebările și etc [:))] [:D]

Vă pup [>:D<]


     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...