marți, 10 ianuarie 2012

Random Talk + Update Palette + NOTD mic [;;)]

       Bună fetelor [>:D<] Azi a fost o zi tare obositoare pentru mine, iar cele care urmează parcă sunt din ce în ce mai rău... Să scap anul acesta de licență și sper ca anul viitor să fie muuullltt  mai bun, din toate punctele de vedere... Vă dați seama că d'abia e începutul lui 2012 și eu mă gândesc la 2013?! [:O] Parcă nici mie nu-mi vine să cred, dar asta e situația... Sunt obosită, frântă chiar și mă mai așteaptă nu știu câte cărți de învățat [:((] But enough about me!!!

     UPDATE Campania Trender & Palette Mousse Color: După cum ați aflat deja aici, sunt trenderiță și în campania Palette (lucky me)... M-am vopsit în urmă cu aproximativ 12-13 zile și vă spuneam atunci că nici nu știu încă dacă să spun că-mi place sau nu vopseaua datorită unui rezultat mai "neașteptat" - ca să spun așa. Eu am părul mai "crețulin" și dacă acum este cam mediu ca lungime, trebuie să-l spăl cam o zi da, una nu pentru că altfel "încrețiturile" mele [:))] se desfac și arată urât, zic eu [:D] Așa că după aproximativ 5-6 spălări la cap, pot să vă spun următoarele:
- nu-mi place vopseaua pentru că încă îmi curge groaznic de mult din păr (deși parcă aseară n-a mai fost chiar atât de rău) - și pun acest motiv pe primul loc pentru că atunci când fac băiță și știu că o să-mi spăl și părul, îl țin desfăcut în apică și acum nu-mi mai permit...devine apa roșie în doi timpi și trei mișcări.....
- și în plus, prosoapele mele încă se pătează...inițial, intrasem în panică pentru că mă gândeam că o să nenorocesc toate prosoapele în halul ăsta, dar ce noroc pe capul meu că ies petele foarte ușor, chiar și la programul cu apă rece de la mașină [:D]
- de când m-am vopsit cu Palette, nuanța părului meu a trecut prin foarte multe schimbări de credeau fetele că mă vopsesc zi de zi [:))] inițial, se vedea foarte foarte închis...ulterior, avea culoarea unei vișine putrede (btw, asta chiar mi-a plăcut, păcat că nu s-a și păstrat)...apoi a început să se deschidă din ce în ce mai mult până când a ajuns la:




     Cred că este destul de ok cum se vede acum, sunt mulțumită și cred că m-am hotărât definitiv să folosesc și celălalt shaker pentru următoarea vopsire [:))] Btw, iertați-mi părul, zici că au dormit găinile în el, dar astăzi în halul ăsta m-am trezit cu el și oricât am tras de el, n-am reușit decât să mai rup câteva sute de fire [:))] A se subînțelege că îl detest când e așa [:))] mă simt ca o oaie creață cu el [8-] plus că mi-a micșorat zdravăn din lungime [:))] și partea proastă e, dacă ați observat, că părul meu e creț doar de la jumătate în jos, iar sus e mai drept - ondulat foarte puțin => asta se numește moștenire de la ambii părinți [=))] tata - creț și mami - ondulată......off....eu sunt numai un mixaj din tot neamul [:|]

     Și acum un NOTD mic:


     N-am reușit să fac o poză mai clară, nu știu ce a avut lumina asta azi cu mine, dar sper că este ok și așa [:*] Cum poate știți deja, ador negrul și roșul pe unghie și când n-am inspirație apelez întotdeauna la ele - sunt clasice și merg aproape la orice outfit [;)] În schimb, detest french-ul, mă omoară să-l fac pentru că pur și simplu NU SUNT ÎN STARE [:))] și recunosc asta în gura mare oriunde [:D] Am încercat să fac și niște floricele, dar m-am lăsat repede păgubașă pt că ieșeau foarte urât (cred că oja este un pic cam groasă pt modele)

     Dragelor, altceva nu știu ce aș mai putea să vă zic... Am vrut să fie o postare mai scurtă și simplă pt că astăzi nu mă mai simt în stare de altceva... iar acum trebuie să merg în pat cu "Legislația construcțiilor" în brațe... Și îmi pun aceeași veșnică întrebare ca-n liceu când era vorba de matematică: "Oare cine o fi inventat asemenea materie?!" [:-??] [:((]



Vă pup [>:D<]

Aveți grijă de voi și vă doresc o seară liniștita [:*]

PS: Nu uitați să vă înscrieți la giveaway-uri [;;)]





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...