sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Un nou Giveaway de la Coshuletzul Colorath & Libris CLOSED

        Bună dragele mele [>:D<] Așa cum vă anunțam ieri pe pagina de Facebook, astăzi dăm drumul unui nou giveaway, sponsorizat de librăria online Libris. Sper că vă va face plăcere acest giveaway, un pic diferit față de profilul blogului. Personal, am apreciat întotdeauna faptul că niciodată nu putem da greș daruindu-i o carte, unei persoane pasionate de lectură. În aceasta categorie de persoane înscriindu-mă și eu. [;;)]

     Pe Libris, vom găsi o mare varietate de categorii de cărți, dar și de edituri. Comanda se poate efectua online, direct de pe site, prin Coșul de cumpărături, prin email, telefon sau fax. Aceasta va fi livrată, în funcție de preferințele dvs. prin Poșta Română sau prin Curier Rapid. De asemenea, persoanele din București pot ridica comanda personal de la Librăria "Șt. O. Iosif". Pentru plată, puteți opta între ramburs și card. Promoțiile la cărțile online sunt foarte mari uneori, dar trebuie să urmăriți cu atenție site-ul - momentan vă puteți bucura de mari reduceri!! Personal, am efectuat o singură dată o comandă și altă dată am câștigat un premiu sponsorizat de aceștia pe blogul lui Honey Bunny și am fost foarte încântată de serviciul acestora și de rapiditatea cu care le-au expediat.  



Ce trebuie să faceți?!
Obligatoriu:
- să mă urmăriți prin gfc
- să dați like pe Facebook sponsorului (aici) și mie (aici)
- să dați share acestei postări pe Facebook (Atenție!! Dacă nu știti cum să obțineți link-ul corect, aruncați un ochi aici!)
- să vă alegeți o carte de pe site-ul Libris.ro în limita a 40 ron și să-mi lăsați aici un link activ. (ATENȚIE!!! Dacă link-ul nu este activ, veți fi descalificate!!)
Dacă îndepliniți condițiile obligatorii, aveți o singură șansă la extragere!!

Opțional:
- să adăugați acest blog în lista de blogroll(încă o șansă)
- să vă abonați la blogul meu prin email (încă o șansă)

     În total, puteți acumula 3 șanse pentru acest giveaway!! Pentru alegerea celor 2 câștigătoare, voi amesteca lista de 3 ori cu List Randomizer și ulterior, voi alege un număr cu ajutorul lui Random [;)]

     Termen limită: 4 februarie 2012, ora 18:00!! Sper ca în aceeași zi, până la ora 24:00 să afișez câstigătoarele. Acestea vor avea la dispoziție 48  ore să-mi trimită adresa completă - inclusiv codul poștal și un număr de telefon la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!

Comentariul dvs. ar trebui să aibă următoarea formă:
gfc:
like fb cu numele:
link share fb:
link activ către cartea dorită:

link blog pentru blogroll:
adresa de email de la newsletter:

ATENȚIE!!! Voi verifica fiecare înscriere și în limita timpului disponibil vă voi atenționa asupra greșelilor făcute (dacă vor exista) cu un reply la comentariul dvs. Vă rog să verificați înscrierea dvs. după maxim 48h pentru a vedea dacă este totul în ordine! Nu voi permite să intre în extragere decât acele persoane care au îndeplinit în mod corect condițiile!!

     În urma mini-concursului organizat pe Facebook, Simona Mihalache și Dorina Mariana Tarta vor primi o șansă suplimentară în cadrul extragerii!!

Succes!!

PS: NU UITAȚI DE CELELALTE 2 GIVEAWAY-URI ACTIVE PE BLOG!!

Pentru sugestii/întrebări, mă găsiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...