luni, 6 februarie 2012

Am primit cartea de la Editura All

       Bună fetelor [>:D<] Sunt fericită pentru că astăzi a sunat curierul [;;)] și nimic nu-mi poate însenina ziua precum o face un colet [:D] Astăzi am primit cartea de la Editura All...

     Vă vorbeam aici de campania vALLuntar și vreau să vă cer un mic ajutor...atunci când voi publica recenzia cărții, aș vrea să-mi lăsați comentarii la acea postare deoarece fiecare comentariu valorează 3 minute de muncă voluntară la un centru care va fi ales la sfârșitul campaniei... Cred că inițiativa celor de la Editura All este de apreciat și aș vrea să-i susținem. Sper că mă pot baza pe voi!!

     Cartea pe care am ales-o eu este "P.S. Te iubesc" de Cecelia Ahern:


     Înainte de a o citi și de a vă împărtăși părerile personale, vreau să vă fac o mică descriere a acesteia, să vă prezint câteva informații... Poate vă va motiva să vi-o achiziționați!!

     În primul rând, de ce mi-am ales această carte?! Cred că în primă instanță m-a atras titlul [:)] Aveam nevoie de o poveste romantică, mai ales că tot vin zilele astea ale îndrăgostiților [:P] Dar...din mica descriere a cărții pe care am citit-o pe site, mi-am dat seama că este ceva mai mult de o poveste romantică de dragoste...

     Scriitoarea mi-este total necunoscută...deși am înțeles că multe dintre romanele ei au ajuns bestsellere... Așa că întâi să vă spun câteva date despre scriitoare...

     Cecelia Ahern s-a născut în 30 septembrie 1981, la Dublin, Irlanda. Este fiica fostului prim-ministru al Irlandei, Bertie Ahern, iar înainte de a deveni scriitoare a obținut licența în jurnalism și comunicare media la Colegiul Griffith din Dublin. Și-a început cariera literară în anul 2002, odată cu apariția romanului P.S. Te iubesc, care a devenit rapid un bestseller, atât în Irlanda, cât și în restul lumii. În prezent este căsătorită și mamă a unei fetițe, dedicându-și o mare parte din timp scrisului și donând periodic în scopuri caritabile sume obținute din drepturile de autor. Printre titlurile de mare succes se numără Prietenul nevăzut, Suflete pereche, Cadoul, Cartea viitorului, Mulțumesc pentru amintiri.

     Pe una dintre paginile de început ale romanului, stă scris "Vocea autoarei": "Eu cred în magia cărților. Cred că, în anumite momente ale vieții, suntem atrași în mod deosebit de anumite cărți când ne plimbăm fără țintă pe culoarele unei librării, fără să avem vreo idee ce vrem să citim și dintr-odată, găsim cea mai frumoasă carte, cea mai bună și cea mai potrivită, prinvindu-ne drept în față. Cărțile au puterea de a-și găsi drumul în viața noastră." Ei bine, fix pentru această opinia a scriitoarei, mi-am propus să-i citesc absolut toate romanele. Sunt total de acord cu ea...de multe ori mi s-a întâmplat acest lucru...chiar și acum, cu această ocazie...când n-am rătăcit pe culoarele unei adevărate librării, ci prin paginile unei librării on-line.

     De pe coperta-spate, am aflat că romanul a fost ecranizat în anul 2007 în regia lui Rochard LaGravanese, cu Hilary Swank și Gerard Butler în rolurile principale. (Oare d'asta îmi suna titlul cunoscut???) Eu n-am văzut filmul, dar după ce voi termina cartea, cu siguranță o voi face, deși probabil că mă va dezamăgi așa cum s-a întâmplat de atâtea ori...

     O scurtă descriere a romanului, scrisă tot pe coperta-spate: "Unii oameni așteaptă o viață întreagă să își găsească sufletul pereche, în timp ce alții par să fie împreună de-o viață. Holly și Gerry formau cuplul perfect, cu o căsnicie minunată, înconjurați de prieteni și familie. Lumea era la picioarele lor, iar Holly nu își putea imagina viața fără Gerry. Până în ziua în care viața o obligă să facă acest lucru. Gerry moare din cauza unei tumori pe creier, iar Holly, rămasă singură, trebuie să învețe să supraviețuiască. Printr-o «listă» alcătuită din zece scrisori, Gerry o ajută, de dincolo de moarte, să ia viața de la capăt. Vegheată ca de un înger păzitor, Holly devine puternică și independentă, reușește din nou să zâmbească și chiar să iubească."

     Vocea editorului: "Poveștile pot fi reinventate. Cecelia Ahern ne dovedește acest lucru în romanul P.S. Te iubesc,  o carte despre iubirea care nu durează până la adânci bătrâneți, deoarece uneori destinul decide în locul nostru. O scriitură sensibilă despre iubire, singurătate și puterea de a trăi după pierderea sufletului pereche."

     Cosmopolitan: "O carte senzațională care dovedește că dragostea adevărată nu moare niciodată."

     Marie Claire: "Un roman minunat și cald al unei scriitoare fabuloase. Acest roman excepțional despre doliu, prietenie și dragoste este sfâșietor și înălțător totodată."

Eh, ce spuneți?! Nu-i așa că promite?!

Rămâneți alături de mine și vă voi împărtăși și opiniile personale.

Nu uitați că am nevoie de ajutorul vostru!!

Vă pup [>:D<]   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...