vineri, 10 februarie 2012

Cami & Hermi Blue despre produsele ONLiNE

       Hello again [:)] Probabil că vă aduceți aminte de concursul pe care l-am avut acum ceva timp cu produsele ONLiNE... Fetele care au câștigat au fost atât de drăguțe că mi-au trimis câteva cuvințele despre fiecare produs primit [:)]


     Cami ne-a spus:
"Sapunul cu lacramioare a devenit preferatul meu, miroase superb, este cremos si pompita permite o dozare optima.Imi place ca face suficienta spuma , curata delicat si nu imi usuca pielea. Cantitatea ( 500 ml) e cu siguranta un plus, imi place ca nu se termina repede.
Sarea de baie marin o folosesc pentru bai la picioare, e o metoda foarte buna de relaxare si de a scapa de oboseala. Parfumul este fresh si placut, usor masculin.
Spuma de baie cu lapte si miere are un parfum dulce care ma binedispune si face baia un rasfat. As fi vrut sa fie mai persistent. E nevoie de o cantitate mai mare de spumant pentru a obtine o spuma bogata dar rezultatul e super relaxant."

     Hermi Blue ne-a transmis:
"Produsele nu ma asteptam sa fie in cantitati mari, o sa tot consum din ele ceva timp de acum incolo.
Sapunul lichid cu aroma de liliac pe langa faptul ca imi place foarte mult cum miroase, l-as mirosi toata ziua :)), este cremos si lasa mainile hidratate, fata de alte sapunuri, mai ales de la frigul de afara mi se usuca mainile rau :(
Sarea de baie marin are un miros placut, dar nu ma dau in vant dupa el. Am incercat-o doar o data si este adevarat ca are un efect relaxant.
Spuma de baie cu lapte&miere miroase puternic a miere, un miros tare placut si relaxant, si imi place ca lasa pielea fina si parfumata."
 
   
Vă mulțumesc pentru micile review-uri, fetelor [>:D<]
 
Vă pup [:*]
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...