sâmbătă, 4 februarie 2012

Castigatoare giveaway BeSensual

       Bună fetelor [>:D<] Azi e zi de anunțat câștigătoare, ce bine mă simt [;))] Vom afla întâi câștigătoarea premiului oferit de BeSensual pentru că a fost mai ușor să verific înscrierile, neexistânt șanse suplimentare [:)]

     Însă, înainte, vreau să vă mulțumesc tuturor celor care ați completat și ultima rubrică din formular, cea cu "reclamații, sugestii, întrebări", înseamnă foarte mult pentru mine că v-ați rupt încă 1 minut din timpul vostru pentru a-mi transmite un gând, o idee..

     Aș vrea înainte de a anunța câștigătoarea, să-i transmit domnișoarei Ana-Maria că eu am precizat foarte clar la fiecare giveaway data și ora limită de înscriere și nu am modificat-o deloc așa că nu văd de ce era necesar un update aici sau pe Facebook - când am prelungit înscrierea la un concurs - acest lucru întâmplându-se doar la cele din preajma Revelionului - au fost anunțate prelungirile!! Însă, presupun că ea face referire la giveaway-ul sponsorizat de cei de la Total Pro Beauty, de unde am descalificat-o pt că s-a înscris după ora anunțată - nu este vina mea că nu a citit regulamentul în mod corect, toate datele fiind foarte clar precizate, aici - unde scria "Termen Limită: 30 ianuarie 2012, ora 22:00!! Această precizare a fost făcută în urma mesajului pe care mi l-a lăsat în cadrul formularului pentru înscrierea la giveaway-ul BeSensual și din nevoia de a lămuri încă o dată această problemă pentru că, deși m-a asigurat că înțelege motivul pentru care a fost descalificată și că nu este nicio problemă, se pare că tot este supărată [:)] Mesajul ei este acesta "Sper ca de fiecare data cand organizezi un concurs sa pui si ora. In cazul in care vrei sa o modifici, sa faci un update la pagina, nu doar sa anunti pe Facebook." Acum sper să mă înțelegeți și pe mine de ce nu mi-a picat tocmai bine și de ce am simțit nevoia unei lămuriri!!

     Lista a început așa:
     Și s-a terminat așa:
     Random a decis câștigătoare nr:
     Iar aceasta este:


Felicitări, draga mea [:*] Ai 48 de ore la dispoziție să-mi trimiți un email la coshuletzul_colorath@yahoo.com cu numele complet și adresa completă pentru livrare, inclusiv numărul de telefon [:*]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...