sâmbătă, 4 februarie 2012

Castigatoare giveaway-ului Libris

       Hello again [>:P<] Am postat un mesaj destul de lung pe Facebook, referitor la acest giveaway, nu mai repet aici, mi-am vărsat năduful acolo [:|]
     
Random a decis:

Numele aferent numărului:

Felicitări!! Vreau să-ți aduc aminte că ai ales cartea http://www.libris.ro/practic-pentru-copii/perfect-roz---ne-jucam-si-invatam-RAO978-606-609-061-2--c7884--p376402.html !! Aștept datele tale cu numele complet și adresă, inclusiv codul poștal și un număr de telefon, în maxim 48 ore, la email-ul coshuletzul_colorath@yahoo.com!!!

Vă pup [>:D<]

PS: Am uitat să precizez, cine dorește listele complete să mă contacteze printr-un email [;)]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...