vineri, 10 februarie 2012

De Dragobete citeste alaturi de Coshuletzul Colorath & Libris

       Bună fetelor [>:D<] Blogosfera este plină de giveaway-uri cu ocazia Zilelor Îndrăgostiților așa că împreună cu sponsorul nostru, librăria online Libris, o să dăm astăzi drumul unui nou giveaway [:X] Sper să vă fie pe plac și să vă înscrieți în numar cât mai mare...

     Pe Libris, vom găsi o mare varietate de categorii de cărți, dar și de edituri. Comanda se poate efectua online, direct de pe site, prin Coșul de cumpărături, prin email, telefon sau fax. Aceasta va fi livrată, în funcție de preferințele dvs. prin Poșta Română sau prin Curier Rapid. De asemenea, persoanele din Brașov pot ridica comanda personal de la Librăria "Șt. O. Iosif". Pentru plată, puteți opta între ramburs și card. Promoțiile la cărțile online sunt foarte mari uneori, dar trebuie să urmăriți cu atenție site-ul!! Personal, am efectuat o singură dată o comandă și altă dată am câștigat un premiu sponsorizat de aceștia pe blogul lui Honey Bunny și am fost foarte încântată de serviciul acestora și de rapiditatea cu care le-au expediat. De asemenea, câștigătoarea giveaway-ului trecut nu a întâmpinat nicio problemă în primirea premiului, de care se bucură alături de fetița ei.

     Premiul?!

Credeți-mă că dacă aș putea m-aș înscrie și eu la acest concurs [:P]

      Ce trebuie să faceți?!
Obligatoriu:
- să mă urmăriți prin gfc
- să dați like pe Facebook sponsorului (aici) și mie (aici)
- să-mi lăsați un citat despre DRAGOSTE și să indicați și sursa - autor, operă [:)]

Opțional, puteți da share pe Facebook acestui concurs și să-mi lăsați link-ul aici. Voi aprecia acest lucru. [:)]

      Câștigătoarea va fi extrasă cu Random.org. Termen limită: 20 februarie 2012, ora 22:00!! Sper ca în aceeași zi, până la ora 24:00 să afișez câștigătoarea. Aceasta va avea la dispoziție 24  ore să-mi trimită adresa completă - inclusiv codul poștal și un număr de telefon la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!
  
     Comentariul dvs. ar trebui să aibă următoarea formă:
- gfc:
- like Fb cu numele:
- citat:
- link share Fb:


Succes!!
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...