duminică, 19 februarie 2012

Guest Post: Andra Katerina - Oja Crackle

        Bună din nou [;;)] Astăzi voi publica primul guest post - articolul a fost primit în urma provocării lansate aici și îi aparține Andrei [;;)] Vă las în compania ei [:)]


        "Pentru fetele comode, ca mine, sau cele neindemanatice, ca mine, oja crackle e perfecta pentru un aspect mai interesant a unghiilor si cu toate ne dorim unghiute frumoase si demne de admirat.
         Manichiura nu necesita mult timp si puteti folosi orice nuanta ca si baza de culoare. Eu am oja crackle pe nuanta de negru si sunt foarte multumita de ea.
         Ojele pe care le-am folosit:

         Primul pas este sa aplicati un strat de oja, orice culoare doriti, numai sa fie in constrast cu nuanta celeilalte pentru efect. Nu este necesar sa aplicati doua straturi deoarece oja crackle o va ,,acoperi” si nu are rost. Eu nu folosesc NICIODATA doar o culoare pentru cele 10 unghiute, tot timpul voi avea doua mai ,,speciale”, astfel ca am folosit oja Flormar, nuanta 031, un rosu intens ( in jur de 5 lei ) si oja Miss Sporty, nuanta 346, un albastru-verzui ( in jur de 6,5 Lei). Amandoua sunt foarte rezistente si se usuca incredibil de repede.


         Oja trebuie lasata sa se usuce foarte bine inainte de a o aplica pe cea crapacioasa, altfel efectul va fi unul nedorit.
         Dupa care, trebuie aplicat un strat gros de oja crakle, dupa ce o agitati bine. Daca aplicati un strat subtire, efectul va fi unul de liniute subitiri, aleatorii. Personal mie mi se par inestetice si nu recomand.
         In cateva secunde, oja se va transforma si pe unghiute va aparea un model interesant care va atrage privirile tuturor. Niciodata o unghie nu va fi la fel ca alta!
         Eu personal folosesc oja Nail Print by Barry M., nuanta 311 ( in jur de 5 lire). Mi-a adus-o cadou din Anglia o prietena si sunt foarte multumita de ea, desi pretul e cam piperat, am inteles ca exista pe piata si la preturi mai rezonabile.
         Cu siguranta imi voi procura si pe alte nuante, am vazut pe alb si mi s-a parut: WOW!


         Pentru un aspect mai ingrijit, dar si pentru protectie, este indicat sa folositi un top coat. Eu folosesc lacul de unghii transparent de la Natty ( in jur de 3 lei).



         Sunt foarte incantata de faptul ca in ultima vreme apar fel si fel de minunatii pentru unghiute si abia astept sa le incerc pe toate. Totodata, abia astept sa incep cursurile de manichiura si daca voi afla cateva secrete, promit sa le impartasesc si cu voi cu acordul Emmei."

 Draga mea, te aștept oricând îți dorești să revii; sunt convinsă că și fetele abia așteaptă să ne împărtășești lucrurile pe care le vei învăța [:*]

Nu uitați că încă mai aștept articole pentru provocare [;;)]
Vă pup [>:D<]

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...