vineri, 24 februarie 2012

Guest Post: Sa gandim pozitiv cu Vale Tina

       Bună fetelor [>:D<] Pentru astăzi v-am pregătit (de fapt, Vale Tina :D) o postare scurtă, dar interesantă, cred eu - bună pentru suflețel [:P]


"Am gasit intr-o carte veche cateva sfaturi pe care ar trebui sa le luam in considerare pentru a fi mai pozitive. Mie mi s-au parut interesante .
Sunt 12 sfaturi pentru femei de la “L’Annia”. Acestea sunt:
1.        Iubeste din toata inima pe cei care te iubesc.
2.       Ajuta de cel care sufera, chiar daca nu iti este prieten.
3.       Nu uri. Este o povara prea greu de purtat in suflet.
4.       Nu iti vorbi aproapele decat de bine. Decat sa vorbesti de rau, mai bine te abtii.
5.       In inima ta sa fie numai bunatate.
6.       Trebuie sa inveti sa poti sa iti stapanesti  lacrimile; odata cu ele pierzi din propria-ti putere.
7.       Da-ti inimai cu merita si apoi fii credincioasa.
8.       Inalta-ti gandirea si bogatia sufletului cu lecturi sanatoase.
9.       Viata sa-ti fie sfanta, asa cum nevinovata si sfanta e copilaria.
10.   Ai incredere in viata. E singura ta putere adevarata.
11.   Intelege grijile si micile slabiciuni ale barbatului si nu fii ursuza!
12.   Aminteste-ti in fiece clipa ca frumusetea trece, dar blandetea ramane."


Acum mă întreb, oare câte dintre noi respectă aceste sfaturi?! Voi țineți cont de ele?!
Vă pup [>:D<]
PS: V-a plăcut acest gen de postare?! Mi vreți?! [:)]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...