marți, 21 februarie 2012

NOTD: Primele mele oje roz si mov [:))]

       Bună fetelor [>:D<] Haios titlu de NOTD,nu?! [:))] Pai...nu prea am știut cum altfel să-l numesc având în vedere că chiar sunt primele mele oje cu aceste culori [;))] Roz vroiam de mult timp, nu prea port și nu prea îmi place, dar am zis că na, merge acolo o ojă în caz de nevoie [:D] iar mov-ul e din vina lui Miu Miu care ne întreba aici dacă purtăm mov...și uite așa a descoperit Emma că-i lipsea movul [:))] Așa că la comanda trecută de la Avon am pus ochii pe 2 oje și le-am luat [:D]


Nu a vrut camera sub nicio formă să-mi facă niște poze frumoase și clare, dar...




     Cum am spus și mai sus, ojele sunt de la Avon:
- cea mov - Lac de unghii Pro Nail, nuanța Decadence
- cea roz (care e prea roz!! :D) - Lac de unghii Speed Dry, nuanța Strawberry

Cantitate: 12ml - adică extrem de mult [:D]

     Eu am profitat de oferta din campania trecută cu 2 produse la 20ron, acum am observat că sunt 13, respectiv 14 ron. Luna aceasta au apărut câteva nuanțe noi primăvăratice [:X]

     Eu le-am încercat inițial fără top-coat ca să văd de ce sunt în stare și Decadence m-a dezamăgit cumplit - la nici 24 de ore sărea deja de pe unghii. Cu cealaltă nu am avut probleme.

Voi ce oje de pe la Avon aveți?!Care este părerea voastră?!

Vă pup [>:D<]
    

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...