joi, 2 februarie 2012

Review: Balsam de buze Herbine Pup'em Caramel

       Bună fetelor [>:D<] Am revenit azi cu un nou review, de data aceasta la un balsam de buze [:)] Vreau să vă spun de la început că nu am primit produsul spre testare, ci l-am câștigat prin preajma Crăciunului pe pagina de facebook a celor de la Herbine [:)] Am ținut să vă precizez acest lucru de la început pentru că am numai lucruri bune de spus despre el [;))]


      Descrierea producătorului:

Adica pupa-le :).
Sunt dulci, moi, aromate si irezistibile. Vorbesc de buzele tale atinse cu acest balsam de buze delicios. Este dulce dulce si are aroma de caramel.

Ingrediente: unt de shea organic, unt de cacao dezodorizat, ulei de ricin, ceara de albine, pudra de stevia, aroma organica de caramel
Aveti grija si de buzele copilasilor vostri folosind acest balsam absolut irezistibil.

Cantitate: aprox. 5gr.
Pret: 13ron
Alte arome: căpșuni, cocos, ciocolată, pepene galben, vanilie, cafea
Îl puteți cumpăra de aici.


     Părerea mea:

     Trebuie să recunosc că nu sunt o fană a caramelului, însă mirosul și gustul acestui balsam sunt pur și simplu demențiale!! După cum ați observat din lista de ingrediente, este un produs 100% natural, este primul balsam de buze 100% natural pe care l-am încercat. Datorită ingredientelor, balsamul de buze este chiar "foarte" solid (dacă îmi dați voie să mă exprim așa :P), dar se încălzește în contact cu buzele. Balsamul este foarte hidratant, rezistă pe buze câteva ore bune, este perfect pentru zilele de iarnă. Un mare plus constă în "durata" sa de viață: îl folosesc zi de zi de mai bine de o lună și încă mai am un pic din el [:D]
     Fără nicio exagerare, balsamul acesta mi-a salvat buzele - de la cât de uscate erau pe perioada iernii, acum sunt hidratate, nu mai am pieliți inestetice pe care le rupeam cu dinții și îmi făceam răni de toată frumusețea [:((] iar rujul, aplicat peste balsam, stă perfect întins, uniform și nu se mai strânge.
     Per total, sunt foarte foarte mulțumită de acest balsam de buze!!

Așa arată:



 
Voi ce ziceți?! Îi acordați vreo șansă acestui balsam?!
Ce balsam de buze folosiți voi?!

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...