miercuri, 22 februarie 2012

Review: Crema de corp parfumata - Lavanda - Petite Provence

       Bună fetelor [>:D<] Astăzi vreau să vă vorbesc de o cremă de corp pe care o ador <3 Așa cum ați văzut încă din titlu, este vorba de crema de corp parfumată de la Petite Provence cu aromă de Lavandă. Eu nu sunt chiar adepta loțiunilor/cremelor/unturilor pentru corp, sunt mai comodă de felul meu și prefer oricând un gel de duș parfumat care să-și mențină mirosul timp îndelungat, dar de 3-4 ori pe săptămână tot folosesc [:D]



Vedeți ce ambalaj cute are?! A se observa că scrisul este mov, asemenea culorii lavandei [;;)]
Trebuie să recunosc că inițial am crezut că îmi va rupe mâna de grea ce este cutia...Cred că este din sticlă dublă - nu i-am testat și rezistența la căzături, dar sper sa nu fie nevoie vreodată [;))]
Oricum, după ce o voi termina, cu siguranță o voi refolosi [:D]

     Detalii produs/Descrierea producătorului:

"Parfumul lavandei din Provence este acompaniat de note subtile de pin si mosc.

DESCRIERE
Ca si tine, pielea ta are nevoie de o atentie speciala. Dusurile fierbinti, apa dura, aerul uscat, frigul sunt doar cateva din cauzele deshidratarii acesteia.
Crema de corp parfumata Provence Sante reface tonusul pielii tale, o hraneste si hidrateaza. Imbogatita cu Ulei de Alune de padure crema are consistenta grasa, fiind insa rapid absorbita de piele, lasand-o moale si catifelata.
Este exact ce ai nevoie dupa o zi grea si obositoare: cateva momente de rasfat si o aroma deosebita.

MOD DE UTILIZARE
Se aplica zilnic pe intregul corp dupa baie sau dus.

INGREDIENTE ACTIVE
Ulei de Alune de padure: tonifica, hidrateaza, regenerare celulara.

NU CONTINE: PARABENI, PHENOXYETHANOL, COLORANTI ARTIFICIALI. NU AU FOST FACUTE TESTE PE ANIMALE"


     Ce spun eu?!

    Îmi place tare mult această cremă pentru că:
- miroase superb a lavandă și mirosul persistă chiar și 12 ore
- hidratează și lasă pielea catifelată
- este răcoritoare
- formula, deși destul de solidă la prima vedere, intră repede în piele
- nu îți lasă senzația de piele "grasă"

    Ce nu-mi place?!
- deși simpatic, trebuie să recunosc că ambalajul nu este tocmai un plus, mai ales daca ai unghii lungi...

     Această cremă de corp o puteți cumpăra de pe site-ul celor de la Petite Provence. Ce mi se pare foarte ok din partea lor este faptul că asigură transportul prin curier rapid gratuit!! Vedeți că în perioada aceasta este și o ofertă: la orice comandă făcută în luna februarie primiți cadou un săpun natural parfumat.

     Cantitate: 250ml
     Preț: 70ron
     Alte arome: Tei, Trandafir sălbatic, Verbenă, Caisă, Vetiver, Migdale dulci, Bergamotă


Voi ați folosit cremele de corp de la Petite Provence?! Ce părere aveți despre ele?!

Vă pup [>:D<]

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...