joi, 9 februarie 2012

Swatch paleta 9 culori No. 7 de la Boots

       Hiiiiii [:*] Încep prin a vă mulțumi tuturor care m-ați susținut cu un Like la concursul organizat de cei de la Boots, m-ați ajutat să mă clasific printre primele 5 fete și astfel, ieri mi-am primit minunatul premiu [:X]



     Sunt foarte încântată, am primit paletuța cu 9 farduri care are niște culori incredibil de frumoase; sunt pigmentate, unele culori sunt sidefate (una cam mult ce-i drept :-s), nu sunt prăfoase și sunt incredibil de rezistente - am încercat să le șterg cu un șervețel și tot rămâneau urme, d'abia după ce am insistat un pic cu demachiant am reușit să le îndepărtez cum trebuie.

     Iar acum pozele...am încercat să surprind cât de cât realitatea, dar aparatul meu nu vrea, e rău [:((]




Îmi plac tare mult nuanțele, mai ales că nu aveam nimic asemănător printre fardurile mele.

     Voi știți ceva de aceste farduri?! Mai există alte paletuțe?! Cât costă?!

Știu că se găsesc la Sensiblu, dar eu nu le-am văzut [:(]

Eu sunt în ceață totală!! Dar sunt superbe...

Poate îmi dați și mie o mână de ajutor [:D]

Vă pup [>:D<]
    


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...