miercuri, 1 februarie 2012

Tag: Top 5 Accesorii preferate

       Bună fetelor, din nou [;;)] [>:D<] Așa cum poate unele dintre voi știți deja, zilele trecute am lansat pe Facebook o mini-provocare în cadrul căreia fetele trebuiau să ne arate o poză cu accesoriile lor preferate. Am limitat numărul acestora la 5: o pereche de cercei, un colier, o brățară, un inel și un accesoriu la alegere din broșă/bentiță/clamă pt păr/ceas. Ideea acestei provocări mi-a venit de la un tag pe care l-am găsit pe youtube cu Top 5 accesorii preferate [:)] Mie mi-a plăcut tare mult și sper că și vouă, celor care ați participat [>:D<] Și pentru că am promis...acum vă arăt topul meu, deși trebuie să recunosc că am trișat un pic [:">]
O imagine de ansamblu:

Mi-am dat seama la final că am uitat să pozez cerceii micuți [:(]

Iar acum pe rând...

Brățara preferată:


Broșa preferată, pe care o atașez și la bentiță:


Inelele preferate:



Colierele preferate:



Clama de păr preferată:


Cercei preferați:


     Trebuie să recunosc că sunt pasionată de bijuterii, accesorii, cred ca niciodată nu voi avea de ajuns...problema mea începe sa fie depozitarea lor, dar sper să le dau de cap într-o zi [:-s] Mi-a fost foarte greu să le aleg pe acestea pentru că am nenumărate bijuterii pe care le port mai mereu, iar unele zac prin cutiuțe și sertare încă de când le-am cumpărat sau primit [:">] Preferatele mele vor rămâne întotdeauna bijuteriile din aur, știu că uneori nu ești bine văzut dacă ai prea mult aur sau e prea gros lănțișorul sau chestii de genu'...dar eu nu mă pot despărți de ele și recunosc că vreau din ce în ce mai multe [:">] Iar de cele din argint...nici nu vă mai spun câte am și cât de mult îmi plac... Dar... după cum vedeți mai sus am preferat să rămân în zona celor handmade sau gablonțuri, cum se mai numesc cele precum brătăra și colierul cu tematică marină... Eh, în sfârșit, sper că v-au plăcut [>:D<]

Vă aștept în continuare să participați pe Facebook la provocarea "What's in your bag, girl?!" - regulamentul îl găsiți postat tot acolo [:)]

Iar blogerițele care doresc, pot prelua tag-ul [>:D<] Chiar mi-ar plăcea să văd bijuteriile voastre preferate, mai ales că toată ziua vorbim numai despre beauty, oje & co [:)]

Vă pup [>:D<]

PS: Pt claritate, dați click pe poze, nu știu de ce se văd așa urât [:(]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...