luni, 20 februarie 2012

Un giveaway...mai altfel

       Bună fetelor [>:D<] Astăzi nu mă simt deloc în apele mele, am niște probleme de sănătate plus câteva lucruri mai puțin plăcute prin care am trecut azi așa că postarea aceasta va fi scurtă și la obiect.

     Așa că vreau să mă adresez în special bloggerițelor pasionate de lectură, cu un giveaway "mai altfel", adresat lor... Conceptul pe care se bazează acest giveaway se numește "bookcrossing" sau în alte cuvinte, cartea pe care o primiți, este mai degrabă un împrumut și nu un câștig pentru că după ce o veți citi, va trebui să o dați mai departe, luându-vă astfel angajamentul că la rândul vostru veți organiza acest "giveaway" pe blogul vostru [:)]

     Vă vorbeam aici de bookcrossing-ul inițiat de Cristina, dar de care eu n-am aflat decât relativ târziu... Însă, am reușit să "câștig" cartea atunci când Simona a repus-o în circulație [:P] Mă bucur tare mult, romanul mi-a întrecut așteptările - vă voi publica o recenzie în curând - până atunci o aveți pe cea făcută de Cristina.


Ce trebuie să faceți?!
- să mă urmăriți prin gfc
- să postați poza de mai sus în sidebar cu textul "Particip la bookcrossing" și link activ către această postare
- să faceți o postare pe blogul personal despre acest bookcrossing, incluzând poza de mai sus și link activ către această postare
- să-mi lăsați un comentariu cu numele prin gfc și link-ul către postarea de pe blog

Termen limită: 4 martie 2012, ora 18:00

!!! Nu accept bloguri care au fost făcute strict pt giveaway-uri !!!

In roman, la un moment dat, este explicat conceptul de bookcrossing - un fel de "Lasati cartile sa circule!" pentru a fi citite si de alte persoane, care, la randul lor, le vor elibera.
Haideți să încurajăm și frumusețea
 intelectuală, nu doar pe cea exterioară și să promovăm lectura și acest concept, chiar dacă nu doriți să vă înscrieți.
Vă pup [>:D<]


Later Edit: Pentru că nu sunt acasă și nu pot expedia cartea la timp, m-am gândit să mai amân un pic perioada de înscrieri pănă pe 10martie!! Vă aștept înscrierile în continuare!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...