duminică, 5 februarie 2012

Vă provoc pentru "Guest Post" [:)]

       Bună fetelor [>:D<] Am postat pe pagina de Facebook această "provocare", dar pentru că acolo este mare activitate mare, m-am gândit că ar fi mai ok să fac pe blog un articol separat și astfel fiecare nelămurire să fie rezolvată cu bine aici...

     So..let's begin...

     În perioada 1 - 29 februarie, aștept propunerile voastre pentru "Guest Post" la adresa de email coshuletzul_colorath@yahoo.com - doresc articole concrete, nu doar câteva cuvinte, poze clare, informații cât mai detaliate despre produse/despre ce alegeți să scrieți - ca și schemă, puteți urmări linia articolelor publicate de mine. Textul articolului trebuie să fie scris în word, iar pozele le puteți însera în document, dar le doresc și atașate email-ului.

     Temele pentru concurs pot fi cele pe care le-am abordat eu până acum sau dacă aveți alte propuneri, aștept un email și vom discuta. Puteți face un review, o recenzie a unei cărți/film, un notd, un tutorial pentru unghiuțe, un "Do It Yourself" sau un articol pentru secțiunea "Good to Know"!! Menționez că pentru notd și/sau recenzie de carte nu accept decât maxim 4 articole de acest gen de la aceeași persoană!!

     Cele care au blog și doresc să participe, sunt rugate să-mi lase și link-ul către blog-ul personal pentru a-l menționa în postare!!

     Articolele vor fi postate rând pe rând pe blog-ul meu [:)] Iar cele care au blog, îl vor posta pe blog-ul personal doar după ce va apărea aici.

     Articolele vor participa la o extragere unde puteți câștiga 5 accesorii handmade. Premiul nu vi-l pot arăta pentru simplul fapt că eu voi realiza accesoriile "la comandă" [:P] Fiecare articol trimis înseamnă o șansă în concurs!!

     Sper să vă placă provocarea mea și să participați!!

     Dacă aveți alte nelămuriri, vă aștept aici cu întrebările!!

Vă pup [>:D<]





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...