marți, 13 martie 2012

Castigatoare provocare "Guest blog"

Vă propuneam aici o provocare. Decât 3 fete mi-au răspuns la această provocare, dintre care 2 au trimis câte 2 articole [:)]

1. Andra Katerina
2. Vale Tina
3. Simona Mihalache
4. Vale Tina
5. Andra Katerina - care va fi publicat în curând

Marea câștigătoare a 5 accesorii handmade este:


Andra, știu că mai am datele tale pe aici pe undeva, dar trimite-mi-le din nou ca să nu mă încurc mai rău decât sunt deja [:))] Spune-mi și preferințele tale în materie de accesorii și culori [;)]

Vale Tina și Simona Muscă, pentru că v-ați străduit, primiți și voi premii de consolare ce constau în două accesorii handmade [:)] Vale Tina, tu trimite-mi email decât cu preferințele tale si luni ne întâlnim să-ți dau tot tot tot, și restanțele și tot [:))] Simona Mihalache, tu trimite-mi email cu toate datele tale plus preferințele în materie de accesorii și culori.

Adresa de email, în caz că aveați nevoie de un reminder este coshuletzul_colorath@yahoo.com!!

Îmi cer scuze că a durat atât până am făcut aceste anunț [:(]

Dacă mai aveți vreodată idei și nevoie de un loc public unde să vi le exprimați, vă aștept [:P]

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...