miercuri, 7 martie 2012

Dezamagire Vichy

       Ok fetelor, mă gândesc de ceva timp dacă să scriu aceasta postare sau nu...și până la urmă?! Hell yes!! Adică de ce mai am blog daca nu-mi exprim și nemulțumirile?! Doar să laud anumite servicii și/sau produse?! Ei bine, nu...cu siguranță nu e ăsta scopul noastru, al bloggerițelor, ci să redăm realitatea exact așa cum este ea [;)]

     N-o să vă vorbesc astăzi de vreun produs Vichy, ci de serviciile oferite de aceștia sau mai bine zis, cum nu-și onorează datoriile [;)]

     Cred că majoritatea dintre voi știți că la începutul lunii decembrie, cei de la Vichy "promiteau" testarea noului fdt Dermablend "în premieră" unui număr de 50 de fete, alese aleatoriu, de Random. Ok, toate ca toate, am fost "norocoasa" câștigătoare pe atunci, la câteva zile am primit un telefon cam ciudat care-mi cerea adresa & co - cică pentru confirmare - ok, nimic de reproșat, e normal să le verifici, dar la cum mi-a vorbit tipul atunci, mai bine lasă [:-j] nu concep ca asemenea persoane să se ocupe de relațiile cu clienții, dar hei, asta e doar părerea mea [;)] Tot atunci mi s-a spus că-l voi primi în maxim 30 de zile...Toate bune și frumoase pâna acum... Pe la jumătatea lui ianuarie, cei de la Vichy publică un anunț pe pagina de facebook prin care își cer scuze de întârzieri și ne asigurau că le vom primi în săptămâna respectivă... Toate bune și frumoase iar... Trece o lună, am lăsat un comentariu-două să întreb dacă se mai trimit coletele sau ce se întâmplă, nu am fost bagată în seamă așa că am luat hotărârea să le las un mesaj pe perete, destul de acid, zic eu [;)] Se pare că acum în sfârșit "m-au auzit" și au catadicsit să-mi dea un răspuns... Asta se întâmpla pe data de 10 februarie [:)] Ghiciți ce mi s-a răspuns?! Coletul a fost returnat pentru că nu am fost găsită acasă și n-am răspuns la telefon [:-j] Culmea e că primesc aproape săptămânal, uneori și zilnic colete prin curierat și ABSOLUT NICIUN COLET NU A MAI FOST RETURNAT din acestea... plus de asta, de bine de rău, la mine acasă e în permanență cineva - există interfon și e imposibil să nu îl auzim [:|] iar telefonul mi-e tot timpul încărcat și deschis - sunt phone addicted și nu uit niciodată să-l încarc sau să-l uit pe undeva sau să mi se închidă or smth, cred că mi s-ar prăbuși lumea dacă aș păți așa ceva [:|] plus că le-am lăsat un număr de Cosmote și cele care aveți, știți că vin notificări cu apelurile pierdute dacă se întâmplă vreodată să fie închis or smth...iar eu nu am primit niciun apel, nimic în această perioadă care să dea de bănuit [:|] În fine, trec peste asta, le confirm adresa, le mai las un număr de telefon - în ideea "hai domle că oi fi eu tâmpită" [:-j] și cică îmi "retrimit coletul pentru a mă bucura de premiul meritat" - cuvintele "echipei Vichy" [:)] Asta pe 10 februarie... încă o lună a mai trecut, între timp au avut timp să-și onoreze alte datorii și cadouri și ce-au mai trimis, dar eu tot aruncată pe acolo am rămas [:-j] Ulterior am mai lăsat un mesaj să-i întreb ce se întâmplă, asta acum câteva zile, dar niciun răspuns - asta probabil pentru că l-am trimis pe privat și nu-i interesează că pe acolo nu e nimeni să-l vadă [;)]

     Eh uite că d'asta am blog să-mi vărs năduful pe aici [:))] Acum m-am răcorit [:))] Și nu e vorba aici că's vreo disperată după fdt-ul ăla, deși sunt convinsă că unele dintre voi așa veți crede [;)]  E vorba de o firmă, care din păcate, nu-și respectă clienții și nu-și respectă îndatoririle!! Eu sunt pe principiul: vrei să faci un lucru?!Fă-l bine până la capăt sau nu-l mai face [:-j] Degeaba cutare bloggeriță îi laudă că i-au trimis un colet-surpriză or smth daca pe alți clienți nu-i respectă [;)] sau asta se întâmpla pentru că nu știau că sunt și eu bloggeriță?! [:-??] În fine...

     Eram un pachet de nervi din cauza lor de ceva timp - din cauza modului în care am fost tratată și nu mai puteam să țin în mine [:))] Dacă a avut cineva răbdare și a citit până aici, "mă foarte bucur"...dacă nu, chiar nu vă condamn [:))] [>:D<] Măcar mă simt bine acum [:D] 

Sunt multe fete care au câștigat de-a lungul timpului pe pagina lor...Poate or mai fi experiențe ca ale mele sau poate nu... Eu v-am spus pățania mea [;)]

Vă doresc să nu pățiți ca mine [:D]

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...