marți, 13 martie 2012

Guest Post: Andra - Review Masti fata Planet Spa, Avon

       Bună fetelor [>:D<] Revin cu ultimul Guest Post din cadrul provocării lansate pt durata lunii februarie... Acesta aparține Andrei Katerina și este un review al măștilor de la Planet Spa [:)]

     "M-am hotarat sa fac un review la mastile pe care le folosesc saptamanal, cele de la Planet Spa, Avon. Nu cred ca am mai incercat si alte masti de fata, de la alte firme, cel putin, nu in ultimul an, deoarece cu acestea ma inteleg foarte bine.



Produsele pot fi gasite in catalogul Avon, fiecare produs avand cantitatea de 75ml si fiind testat dermatologic. Pretul standard al oricarei masti este de 26.00 Lei, insa pot fi gasite si cu o reducere de pana la 60%, pretul ajungand sa fie chiar si de 9,99 Lei.
Ce spune producatorul: ,, Am adunat ingredient din toate colturile lumii si le-am imbinat in masti care abia asteapta sa iti rasfete tenul si simturile.”
Masca de fata Planet Spa cu minerale si namol
Descrierea producatorului:
Minerale revitalizante
Sarea cristalina si namolul din regiunea Marii Moarte au proprietati extraordinare de regenerare si de purificare. Mineralele extrase din aceasta zona patrund in profunzimea porilor pentru a purifica perfect pielea. Caracteristicile de detoxifiere si de calmare contribuie la revitalizarea pielii.
Mineralele si namolul din Marea Moarta sunt bogate in saruri cu efect de detoxifiere si regenerare a pielii. Imediat dupa folosite:
* purifica tenul
* detoxifica si confera femitate
* tonifiaza si confera luminozitate tenului.
Reduce excesul de sebum şi aspectul porilor dilataţi, lăsând pielea curată şi catifelată. Produs testat clinic şi dermatologic. Detoxifica, tonofica si da un aspect ferm pielii.
Mod de folosire: A se aplica pe fata curata. Lasati masca sa actioneze 5-10 minute, dupa care clatiti. A se folosi de 1-2 ori pe saptamana. A se evita contactul cu ochii.
Parerea mea:
Eu personal, imi aplic masca o data pe saptamana, folosind un strat subtire. Desi imi simt tenul mai curat, pielea imi ramane foarte aspra si fata mea necesita dupa indepartarea mastii neaparat o crema hidratanta. Nu stiu daca acest lucru este normal, sau doar mie mi se intampla.
Imi place ca nu ma mananca pielea fetei de la ea, precum aveam impresia ca o sa patesc, fiind obisnuita cu mastile de argila.
Deasemenea, se curata foarte usor, cu apa calduta. Daca o lasati mai mult de 10 minute, este posibil sa vi se inroseasca putin fata, insa doar atat ca si efect advers.


Masca  Planet spa de curatare a porilor cu extract de floare de lotus
Descrierea producatorului:
Efect de catifelare al florii de lotus.
Comori pentru ingrijirea pielii aduse din Orientul indepartat. Extractele de floare de lotus rasfata si catifeleaza pielea, protejand-o de radicalii liberi. Exoticul lapte de cocos are bogate proprietati hranitoare si regeneratoare.

Thailanda
– un regat al ospitalitatii si al femeilor frumoase ce folosesc de secole comorile naturii pentru a-si pastra frumusetea. Extractele de floare de lotus protejeaza si rasfata pielea in timp ce laptele de cocos o hranesc si o hidrateaza. Produsele din noua gama Planet Spa te vor purta pe taramul armoniei si al zambetelor. 
Sebumul, impuritatile si celulele moarte vor fi indepartate, iar pielea se va simti proaspata si revigorata. Contine extract de floare de lotus care protejeaza si hraneste pielea, dar si lapte de cocos, cu efect de calmare.
Mod de folosire:  Aplica un strat subtire pe fata si asteapta pana ce masca isi schimba culoarea din violet in alb, apoi indeparteaz-o cu apa.  Asteapta 5 minute, dupa care clateste cu apa din abundenta.
            Parerea mea:
            Cel mai mult imi place la ea mirosul extraordinar de frumos! Pentru mine, mirosul unui produs este foarte important.
            O folosesc de 2 ori pe saptamana, aplicand un strat subtire, pe care eu o tin in jur de 10 minute. Am o problema cu sebumul in exces, insa dupa ce indepartez masca, pielea mea este foarte curata si catifelata, spre deosebire de cea cu minerale si namol. Mirosul frumos persista chiar si dupa ce am inlaturat-o.
            Singura mea dezamagire in privinta mastii, e ca aceasta isi schimba culoarea in alb si nu ramane lila pe fata, asa cum speram eu sa fie, amuzanta.
            O recomand cu incredere fetelor, mai ales celor cu tenul gras.


Masca Planet Spa exfolianta cu sake si orez
Descrierea producatorului:
Sake si orez cu proprietati de iluminare
Experimenteaza secretul de frumusete al gheiselor din Japonia: orezul are proprietati hranitoare iar extractele de sake hidrateaza si catifeleaza.
Lasa-te inconjurata de armonia si frumusetea japoneza. Orezul iti va netezi pielea, iar sake-ul o va face fina ca matasea.
Descopera beneficiile ingredientelor provenite din Japonia. Masca exfoliaza si purifica pielea, conferind un aspect proaspat si catifelat.
Masca exfolianta cu sake si orez inlatura impuritatile pentru un aspect curat si improspatat.

Mod de folosire: Aplicati un strat subtire pe pielea uscata, evitand linia parului si contactul cu ochii. Asteptati 20 de minute sa se usuce complet si apoi curatati tenul. A se folosi saptamanal.
            Parerea mea:
            La fel ca si cea cu extract de lotus, miroase foarte frumos! O aplic o data pe saptamana, o las sa actioneze in jur de 20 de minute, pana ce se usuca total. Imi lasa pielea extraordinar de fina si-mi simt pielea mai curata, fara impuritati.
            Se indeparteaza foarte usor, chiar amuzant, facandu-se ca o masca ,,de bal”.
            Un minus ar fi faptul ca se intareste repede, trebuie intinsa imediat pe fata si se clateste destul de greu de pe maini.
            O recomand cu incredere!
Gama Planet Spa este mult mai larga, de fiecare produs am fost multumita. Consider Planet Spa un punct forte al companiei Avon! Pe langa mastile de fata, va sugerez sa incercati si cea de par cu extract de mascile, care face minuni!"

Voi ce credeți despre măștile de la Planet Spa?!Le folosiți?!
Personal, o ador pe cea cu sake și orez, mai ales din cauza mirosului extraordinar [:D]
Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...