sâmbătă, 31 martie 2012

Notd: Culori [:D]

Bună fetelor [>:D<] Știu că am promis să fac această postare mai devreme, dar mai bine mai târziu decât niciodată, nu?! [:D]

Vă spuneam pe Facebook că am chef de o manichiură veselă, colorată și căutam tot felul de modele/tutoriale... Ei bine, într-un final am găsit ceva tare simpatic [:D]

Acesta este videoclipul care m-a corupt pe mine [:D]


Am mai găsit câteva modele ulterior, dar primăvara d'abia a început [;;)]

Instrumentele folosite [:D] [:))]


Modelul meu [:D


Alte poze:

Mâna stângă [:D]





Mâna dreaptă [:D]







Am primit complimente de la "Ești dementă!!" până la "Ce faine sunt!! Să-mi spui și mie cum se fac!"... Așa că fie că unii vi le vor plăcea sau nu, eu zic că e cu siguranță o manichiură care vă va scoate din anonimat [;))]

Vă pup [>:D<]








 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...