sâmbătă, 10 martie 2012

NOTD: O alta oja mov [:D]

        Bună fetelor [>:D<] Am stat mult pe gânduri dacă să vă arăt această manichiură sau nu - motivul este simplu, mi-am rupt o unghiuță, a trebuit să le scurtez pe toate, dar parcă nu le-am vrut chiar din carne ca cea pe care am rupt-o așa că am "trișat" un pic și nu mi se pare chiar estetic ce mi-am făcut, dar...mai îndur un pic până crește și amărâta mea și le aduc la aceeași mărime [:-s] Ce-i drept însă, oja fiind destul de închisă la culoare, merge perfect pe unghiile mai mici [:)]







Oja este aceasta:


Perfect Chic - nr. 317
cantitate: 17ml
preț: ~25ron

Ce spun eu:
     Ei bine, fără top coat, nu e bună de nimic [:D] mi-am făcut manichiura noaptea târziu (ca de obicei!!) și a doua zi am spălat vasele - în secunda doi a început să sară de pe vârful unghiilor, ulterior cojindu-se încet-încet...am zis că na, poate totuși o fi o întâmplare...așa că repet prostia [:D] și pățesc exact la fel.... Ei bun, mi le fac a treia oară, de data asta cu top coat - sau mai bine zis un lac de unghii de la Natty!! (deci nimic genial), însă a făcut o treabă extraordinar de bună - abia după 4 zile a sărit un pic - în timpul acesta, același tratament - spălat vase sau haine, băi, duș etc etc
     Învățătură de minte - ojele scumpe nu's neapărat bune [;)] Dar culoarea e magnifică <3

PS: Oricum, e bine să ai rude care-ți citesc blogul [:))] Verișoara mea dragă, văzând noua mea obsesie în materie de oje, mi-a făcut acest cadou [;))]


Vă place culoarea?!Voi ați încercat ojele Perfect Chic?!

Vă pup [>:D<]




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...